July 8, 2003
Hmm, det varierar mycket för er märker jag. Jag tror jag håller mer än åtta timmar varje dag oftast. Ibland när man ska göra något så blir det ju mindre men jag sitter här så ofta jag bara kan. =)
Nu var det iofs 24 timmar sen jag var ute på internet men det beror på att jag åkte till Arlanda och hämtade en tös, sen sov jag över hos henne under natten också. Har precis flyttat hem till Falun igen till den älskade 10 mbn. =) Datorn var det som packades upp först, förutom kläderna men jag behövde få undan väskorna till dem för att kunna städa. =)
June 28, 2001
heimdal wrote: [quote=Mind]varierar som fan, är jag med någon så blir det bara nån timma innan det är Zzz dags, men på söndagar sitter jag oftast i säkerligen 12 timmar framför burken.
vet inte vad jag ska rösta på nu...
ta nått mellanting mellan lite å extremt mkt
=)
blev 5-6, inte för att jag dagligen sitter så mkt men min effiktivitet lägger på någon timma.
July 8, 2003
Hehe, mycket folk här som sitter mycket framför datorn. =) Iofs, skulle vara som att ha en poll på fragzone där det står "surfar du in på fragzone?". Folk som är intresserade av datorer sitter oftast framför dem. =)
Det verkar som de flesta sitter antingen 3-6 timmar varje dag eller så sitter de där jämt. =)
1 Guest(s)