June 5, 2004
Jaa, så är man internetlös då. Är i mitten av en flytt och bredbandet i mitt gamla hus (där jag bor nu) är borttaget. Vi har fått bredbandet i nya hemmet, men här får jag inte vara då min syrra bor här tills vi har blivit av ned huset helt, får endast vara här när hon jobbar o dylikt...
Problemet är uppenbart, vad gör man på en internetlös dator?, jag har spelat lite gamla spel,men det känns ganska ruttet, har även spelat hjärter och andra skitspel som ligger i windows från början...
Har kollat igenom alla filmer jag har på datorn och ritat i paint(Det säger allt), och musiken känns onödig när man inte har något o göra när man lyssnar på musik.
Man kan ju inte kolla NH osv vilket är det jag brukar göra på internet så nu kommer det inte bli lika många inlägg från mig på några veckor, väntar på bredbandet hos farsan fortfarande också.
(ursäkta felstavningar,men bärbara är jävliga att skriva på)
July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=azN-]Man kan ju inte kolla NH osv vilket är det jag brukar göra på internet så nu kommer det inte bli lika många inlägg från mig på några veckor, väntar på bredbandet hos farsan fortfarande också.
Vad synd. 🙄
:D/
Jag tycker det är rätt bra när internet går ner någon dag, då uppskattar man det mer när det drar igång. Och man gör ju andra saker med polare.
Man lär sig också uppskatta TV:n. Dock är det jobbigt att använda vanlig tv-tidning.. (http://www.tv.nu :heart:)
March 21, 2003
Gör som jag kommer göra senare i dag 😛 (Jag har 56k så jag lanar ofta flera veckor hoss kompisar)
men idag så ska jag dra hem till mitt 56k och sitta och se på serier och lira nått LAN spel med brosan men även programmera och annat tidkrävande saker som att läsa böcker.... och att spela SP spel är också ett tips...
June 5, 2004
GatriC wrote: [quote=Mean Machine][Disturbed]Oh-wa-ah-ah-ah[/Disturbed] bättre kunde det inte bli...:)
Nu är min lycka gjord. Först ocz, sen det här.
😀
Men seriöst, varför gillar du inte dem? 😕
Problemet är att han gillar mig för mycket, "kärlek börjar alltid med bråk" 🙄
February 12, 2003
GatriC wrote: [quote=Mean Machine][Disturbed]Oh-wa-ah-ah-ah[/Disturbed] bättre kunde det inte bli...:)
😀
Har inget emot azN-, kan jag väl säga, måste bara jävlas med henne lite...;)
ocz, det räcker med att läsa vad han skrev.
June 5, 2004
Mean Machine wrote: [quote=GatriC][quote=Mean Machine][Disturbed]Oh-wa-ah-ah-ah[/Disturbed] bättre kunde det inte bli...:)
😀
Har inget emot azN-, kan jag väl säga, måste bara jävlas med henne lite...;)
ocz, det räcker med att läsa vad han skrev.
...men ändå måste en liten kommentar in för att förstöra det annars så fina inlägget.
(BTW sitter på internet hos en kompis nu så ni slipper mig iaf)
2 Guest(s)