August 2, 2001
Från 1994, så här ser den ut:
[Image Can Not Be Found]
December 25, 2000
Alex_88_ wrote: Ush hatar banners och reklam. fatta om mjukvarupatent fanns då... lite rik snubben skulle ha blivit eller firman
Ja reklam och banners är verkligen hemska, de har skapat och driver förfärliga saker som NordicHardware och många andra sidor på internet, fast du kanske hellre skulle betala för att besöka NordicHardware.
July 18, 2003
ViU wrote: [quote=Alex_88_]Ush hatar banners och reklam. fatta om mjukvarupatent fanns då... lite rik snubben skulle ha blivit eller firman
Ja reklam och banners är verkligen hemska, de har skapat och driver förfärliga saker som NordicHardware och många andra sidor på internet, fast du kanske hellre skulle betala för att besöka NordicHardware.
Ingen dålig idé, styr upp det idén 😉
Alla medlemmar som vill får betala in en liten summa till NH och ni kan då använda den till att göra något skoj, eller varför inte betala något att göra en ny köp/sälj del som det varit snack om länge?
Tror lätt att ni skulle få in en hel del. kan lätt undanvara 50 kr om inte mycket mera!
July 14, 2003
ViU wrote:
Ja om det störde mig, men dom banners som ni har är inte så värst störande, men om det var pop-ups eller ja, nåt som ja störde mig på skulle jag hellre betala 🙂
December 31, 2001
ViU wrote: [quote=Alex_88_]Ush hatar banners och reklam. fatta om mjukvarupatent fanns då... lite rik snubben skulle ha blivit eller firman
Skulle kunna tänka mig lägga en slant i månaden 🙂
Beror dock på hur tung slanten blir 😛
1 Guest(s)