June 30, 2001
Pim_ wrote: Om nu Irak är så mkt rikare kan du förklara varför det skickas så förbannat mkt pengar dit ner istället för att fixa all skit här hemma????
För att Saddam hade makten. Vi får väl se om folket blir rikare nu när han är borta. Irak skulle ju kunna ligga bra långt före alla andra.
March 20, 2003
Vad har saddam gjort fel??? Om jag hade haft makten över ett land hade jag oxå förtryckt folket och byggt palats i min ära. Givetvis hade jag låtit mina nära o kära ta del av utopiat men varför ska man hjälpa pissluffare/fåntrattar när man kan förtrycka dem???
Det fanns rösträtt i landet innan (ngt som usa befriat dem från) och Saddam var ju poppis bland folket........
January 17, 2002
Pim_ wrote: Vad har saddam gjort fel??? Om jag hade haft makten över ett land hade jag oxå förtryckt folket och byggt palats i min ära. Givetvis hade jag låtit mina nära o kära ta del av utopiat men varför ska man hjälpa pissluffare/fåntrattar när man kan förtrycka dem???
Det fanns rösträtt i landet innan (ngt som usa befriat dem från) och Saddam var ju poppis bland folket........
*host* *Pekar på massgravarna på hans bakgård* *host*
EDIT: *host* *en varning till* *host*
September 12, 2001
Pim_ wrote: Han följde ju lagen. Sen att han skrev lagarna själv är ju en annan sak. Ska vi se snett på alla länder som har dödsstraff???
Jag är för dödsstraff, även på mindre brott såsom snatteri och pisslufferi.vadå "en varning till" ????
Den andra varningen innebär ban.
4 Guest(s)