March 2, 2003
Pim_ wrote: Han följde ju lagen. Sen att han skrev lagarna själv är ju en annan sak. Ska vi se snett på alla länder som har dödsstraff???
Jag är för dödsstraff, även på mindre brott såsom snatteri och pisslufferi.vadå "en varning till" ????
Men dem som han har dödat e inte för att dem har snattat lr nåt de e för att dem är emot han!! han döda en med en kula i hans huve o sen fick hans familj betala för kulan!!
July 19, 2001
Pim_ wrote: Han följde ju lagen. Sen att han skrev lagarna själv är ju en annan sak. Ska vi se snett på alla länder som har dödsstraff???
Jag är för dödsstraff, även på mindre brott såsom snatteri och pisslufferi.vadå "en varning till" ????
Ahaha.. Pisslufferi.. Hur beter man sig då?
Det jag tycker är konstigt är att länderna runt civilisationens vagga är råpundiga.. Det borde ju vara tvärtom.. Dom ska ju vara mest avancerade..
November 9, 2002
cool wrote: det e slut nu.. 😀 svret e Irak.irak e alltså mycket rikare.menar inte människorna nu.alltså själva landet.landet e en av världens rikaste länder
Efter att ha läst hela tråden nu så har ja bildat mig uppfattningen om att de inte e landet som e rikt, utan bara Saddam?? elelr har ja fel??
January 17, 2002
Xuestor wrote: [quote=cool]det e slut nu.. 😀 svret e Irak.irak e alltså mycket rikare.menar inte människorna nu.alltså själva landet.landet e en av världens rikaste länder
Efter att ha läst hela tråden nu så har ja bildat mig uppfattningen om att de inte e landet som e rikt, utan bara Saddam?? elelr har ja fel??
Du har tyvärr rätt...
5 Guest(s)