March 20, 2001
ViU wrote: [quote=Waco][quote=ViU]Du vet att om du är borta för länge så går jag om dig fackamato!
Det ska jag nog se till att du inte gör.. 😛 😛
Hmmm, viu.coore.com.. undrar vems server det är.. In your dreams att du kan stoppa mig 😀
du såg ju hur det gick för fakkah på irc. Vad är det som säger att det inte händer nått med din webb server oxå då.... 😛
June 17, 2001
macrus wrote: Det må varit lite klantigt ja, men för fan lägg inte ner irc.
Då dör ju fan kanalen ut.
Tycker NH aldrig borde valt Qnet pga alla csfjortisar, borde valt EFnet eller starta ett eget nät.
Kanske tom DALnet skulle vara ett val nu när det är uppe igen.
Dalnet??? Är du frisk??? Fan, bara en massa spam och Asiatisk porr...
Har du aldrig fått: "Hey, lick my pussy #bedsex" eller?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 20, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=macrus]Det må varit lite klantigt ja, men för fan lägg inte ner irc.
Tycker NH aldrig borde valt Qnet pga alla csfjortisar, borde valt EFnet eller starta ett eget nät.
wigger, nån måste säga det och det verkar som att det blir jag. Det dalnet du brukar vara på är inte det dalnet alla andra är på.
June 23, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=macrus]Det må varit lite klantigt ja, men för fan lägg inte ner irc.
Ja jag är frisk om du måste veta.
Jag undrar fan vad du hänger i för kanaler för att få sånt, för numera verkar det inte vara direkt mycket sånt.
Jag tror dem där spammarna har förflyttat sig till ett annat nät nu också, men fan vet jag det var ett FÖRSLAG.
December 11, 2002
hur mycket bättre är det med "2 skillade till mix nu, du känner mig" eller "duja"?
June 17, 2001
Joni^ wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR][quote=macrus]Det må varit lite klantigt ja, men för fan lägg inte ner irc.
hur mycket bättre är det med "2 skillade till mix nu, du känner mig" eller "duja"?
Det stör mig mindre än en massa queries med porrreklam. De kanalerna jag hänger i är #Engelholm och #Helsingborg så det är väl inget farligt med det?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 23, 2002
Callister wrote: Quakenet är väl okey, bara folket som har lite makt i kanalen är lite säkrare.
Om det ska bli nåt annat ska ni starta eget nät fan. 🙂
Quakenet är okej men det är INTE användare, dem flesta av dem.
Lama csspelare. :cy:
Jo starta eget är bra, eller EFnet är bra det också.
EFnet är eliten av IRC. 😉
March 5, 2002
ViU wrote: Du vet att om du är borta för länge så går jag om dig fackamato!
http://viu.coore.com/nordichardware.html
Bara 50K rader kvar, fixar jag i ett nafs, och det vill du väl inte att skall hända? Tänkte väl det, förväntar mig att se dig tillbaka för att försvara din plats mycket snart.
För er som undrar vad detta handlar om kan ni gå in http://viu.coore.com/fackamato.txt
för att läsa en lite logg och sammanfattning så att ni inte råkar ut för samma sak.
GL HF 😀
Sätter på ett diskret spamskript på BNC:n bara, så kommer du inte ifatt så lätt 😛
March 5, 2002
Öwall wrote: [quote=Fackamato][quote=frail]urk
Facka...
nu vart jag ju tvungen att ordna ett konto här bara för att säga till dig
så
Get YO punk ass back on irc!
WOW
frail? In here? Varför kom du hit? Inte alls för att du inte får vara här 😀
han skrev ju varför han kom hit..
Men.. nu missförstådde du mig fel.
Besserwisser 😛
3 Guest(s)