October 25, 2003
http://www.kontraband.com/show.....038;page=1
De flesta här har väl någon gång sett ett avsnitt av Mind Control på kanal 5?
Här är samma kille, Derren Brown, och han har utvecklat ett VÄLDIGT speciellt sätt att få en... verklighetstrogen spelupplevelse.
Kolla in filmen så fattar ni.
April 30, 2005
May 11, 2005
synd att jag är för skeptisk för att kunna tro på sånt här, men om det skulle varit på riktigt så var det ju sjukt grymt 😉
om vi nu antar att det är på riktigt (skulle inte bli så mycket till diskussion annars hehe) så var väl hans reaktion när han vaknade upp i slutet lite konstig? jag menar, han blir ju extremt rädd/skärrad, och med tanke på hur verkligt det var (eftersom det var på riktigt ;)) så skulle jag nog ha svårt för att avfärda det som en dröm sådär på en gång..
February 21, 2004
Är det inte lite väl perfekt att dom gick med på att skrämma skiten ur kompisen utan att bli arga att det fanns två säten lediga osv? Sen var det en paintballmarkör det är därför det stämmer så bra, dom blir träffade med kolsyran. Troligtvis därför tjejen som får ett par salvor i ansiktet lägger sig ner ett tag då det är rätt kallt.
April 30, 2004
😮
Är detta på riktigt så slutar jag med all form av spelande :cy:
...Tycker även jag synd om grabben.
Humm, han kunde ju ha skadat "zoombisarna" mer på riktigt ju,
Jag menar hade det varit jag själv som stod där hade jag nog försökt slagit dom blodiga eller något =/
Läskigt!
//Kontrast
March 11, 2003
Jag misstänker att 99% av allt sånt här är bara bluff och båg, men oavsett om det fungerar eller inte, så hade jag inte velat utsättas för något liknande. Snacka om att man senare hade haft problem med sin verklighetsuppfattning. Bara tanken på att någon är inne och krånglar i mitt psyke känns inte särskilt bra. Särskilt inte någon som mest vill göra ett spektakulärt TV-program.
1 Guest(s)