November 27, 2003
BearznaiL wrote: [quote=ocz]Usch för Iron Maiden...
Usch för dig din döva hiphop-fjant.
Denna DVD skall inköpas 😀
Nervärdera inte honom bara för att han inte vet bättre. Alla har vi våra brister och så vitt jag vet strävar männsikan efter att hela tiden förbättra sig. Alltså är det bara en tidsfråga innan hela världen kan stämma upp i allsång till "Out of the silent planet" eller annan skön live-låt.
Länge leve Metal!
En stor puss och kram till Mathias som uppmärksammade oss på denna underbara händelse! "Don't ever change man!"
//Andreas
October 6, 2003
Delph1 wrote: [quote=BearznaiL][quote=ocz]Usch för Iron Maiden...
Nervärdera inte honom bara för att han inte vet bättre. Alla har vi våra brister och så vitt jag vet strävar männsikan efter att hela tiden förbättra sig. Alltså är det bara en tidsfråga innan hela världen kan stämma upp i allsång till "Out of the silent planet" eller annan skön live-låt.
Länge leve Metal!
En stor puss och kram till Mathias som uppmärksammade oss på denna underbara händelse! "Don't ever change man!"
//Andreas
Hail Delph1. Our Metal Führer 🙂
March 5, 2002
BearznaiL wrote: [quote=Delph1][quote=BearznaiL][quote=ocz]Usch för Iron Maiden...
Länge leve Metal!
//Andreas
Hail Delph1. Our Metal Führer 🙂
:heart: :heart: :heart: :heart:
November 27, 2003
Poenani wrote: hmm, har bara ett maiden album och det är Powerslave , kanonskiva :hb:
Den skivan har jag lyssnat sönder. Och då menar jag inte att jag är trött på den utan att skivan är slut 😀 Underbar skiva helt enkelt.
Fackamato wrote:
Why are you crying loved one?
//Andreas
March 5, 2002
Delph1 wrote: [quote=Poenani]hmm, har bara ett maiden album och det är Powerslave , kanonskiva :hb:
Den skivan har jag lyssnat sönder. Och då menar jag inte att jag är trött på den utan att skivan är slut 😀 Underbar skiva helt enkelt.
Fackamato wrote:
//Andreas
crying for happiness D: <3
August 11, 2002
Fackamato wrote: [quote=Delph1][quote=Poenani]hmm, har bara ett maiden album och det är Powerslave , kanonskiva :hb:
Fackamato wrote:
//Andreas
u r teh cute D;;
November 27, 2003
Fackamato wrote: [quote=Delph1][quote=Poenani]hmm, har bara ett maiden album och det är Powerslave , kanonskiva :hb:
Fackamato wrote:
//Andreas
:* :') :*
//ANdreas
1 Guest(s)