September 12, 2001
Iron Maiden är inte min "melodi" men dom rackarna förtjänar trots allt fett med respekt i mitt tycke.
En annan som förtjänar respekt är Anton maiden.
R.I.P
http://user.tninet.se/~dwu495f/
Läs gärna gästboken där inne...klicka på "kontakta mig".
November 9, 2002
Marre wrote: Man fick nog ut mer av att se Maiden på tv än
att vara där, åtminstone på sittplats.
Ljudet på Ullevi suger!
Ljudet var helt ok, Och det är inte ljudet jag går på konsert för, utan röjet!!!
Tvekar på att det är lika roligt att röja och sjunga framför teven hemma...
February 1, 2003
March 5, 2002
Pappa-Scan wrote: Nog fan är maiden bland världens bästa liveband.
Indeed. Ståplats på ullevi, kom hem nyss. Shit vilket ös det var... Jag är helt slut i hals och ben och allt vad det heter. Skrek sönder mig på run to the hills :P, och the trooper, och massa annat som jag inte kommer ihåg nu (har inte sovit ännu), måste ta och sova och samla mig. Nu är jag inte Maiden-oskuld längre. Vad bra dom var!
UP THE IRONS! :worship: :hb:
July 18, 2003
Fackamato wrote: [quote=Pappa-Scan]Nog fan är maiden bland världens bästa liveband.
Indeed. Ståplats på ullevi, kom hem nyss. Shit vilket ös det var... Jag är helt slut i hals och ben och allt vad det heter. Skrek sönder mig på run to the hills :P, och the trooper, och massa annat som jag inte kommer ihåg nu (har inte sovit ännu), måste ta och sova och samla mig. Nu är jag inte Maiden-oskuld längre. Vad bra dom var!
UP THE IRONS! :worship: :hb:
Instämmer också, det var hur grymt som helst. Helt klart den bästa upplevelsen jag har haft i mitt liv än så länge.
"JAG VAR DÄR" :hb: :hb:
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Bogus^ wrote: Ja visst var det bra... men jag måste säga att in flames var bättre...
men det var en j**la bra show!
Det vill jag nog inte hålla med om, men jag är inget större In Flames fan. Det var dock lite tråkigt att man inte hörde något alls från sångaren i In Flames i första låten.
Var dock lite besviken på Mastordon eller vad de hette, trodde att de skulle vara bättre.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 16, 2003
Dehman wrote: [quote=Bogus^]Ja visst var det bra... men jag måste säga att in flames var bättre...
men det var en j**la bra show!
Vilka låtar spelade dem?
nu är inte jag den som kan namnet på alla låtar men jag vet att de öppnade med cloud connected iaf... synd att man missade texten bara som nån sa innan... 🙁
hittade dock denna... http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,670724,00.html
1 Guest(s)