March 5, 2002
WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO
Ullevi Stadium, Gothenburg on July 9th
alltså nionde juli
These are the 50,000 capacity Parc Des Princes Stadium, Paris on June 25th , the 55,000 capacity Ullevi Stadium, Gothenburg on July 9th and Hartwall Arena, Helsinki on July 6th. Support will be announced at a later date.
står massa intressant, säger bara LÄS: http://www.ironmaiden.com/home.....bsection=0
:pray: :pray: :pray: :pray:
:corn:
January 28, 2003
June 28, 2001
Delph1 wrote: [quote=Pim_]Hmmm vill jag nästan gå på tror jag...problemet är väl att det kommer vara massa äckligt drägg där aka "hårdrockare"
Helt klart att föredra över stela techon-freaks ... 😀
//Andreas
Hey !
jovars dit ska jag, hoppas bara jag får tag på biljetter på måndag, rätt störande att behöva gå upp kl 9 för att ringa ner ticnet, tänker ju inte stå och köa som en jävla mofo.
vilket Ös det ska bli, ser nästan fram imot det mer än Rammstein just nu.
October 15, 2002
vet nån exakt när ticnet kommer släppa biljetterna? jag o en polare ska ändå in till stan o köa lite vid biljetcentrum, medans 2 andra sitter hemma o köar på ticnet.se. De brukar släppas kl. 10 om inte jag minns fel?
Vi är ett gäng på 10 pers nu, tänkte åka upp dagen innan o tälta utanför...man måste ju stå längst fram, men halva nöjet e ju att stå i kön och pimpla (lite smått bara 🙂 )
1 Guest(s)