June 3, 2001
Vad har ni för irritationsmoment?
1, Alfa-kassan.
Dessa puckon har inte informerat mig om mina rättigheter.. så nu har jag säkert förlorat 60-70000.. tack för det.. 👿
2, Enkelriktade personer.
Folk som inte kan sätta sig i en annan bil än Audi, Volvo, saab..
Visst jag gillar Mercedes och BMW men jag kan lika gärna sätta mig en FIAT eller en VW.
3, Forumdmedlem.
Jag har väldigt svårt för nån här på Nordichardware.. jag stör mig på honom/henne nått så otroligt.
4, TV-reklam.
Usla reklamfilmer får mig att se rött.
Bindor, blöjor, shampoo, smink, sjönhetsprodukter.
5, Cyklister.
Dom är ju livsfarliga.
Slänger sig ut i korsningen så man tvingas tvärnita.
Repar sidan på bilen med trampan när dom tränger sig förbi.
6, Parkeringsskador.
Folk som bara slänger upp dörren så man får buckor på sidan dorde brinna i helvetet för alltid.
7, Parkera nära objekt.
Folk som parkerar 1dm från ens bil så man inte kan öppna dörrn.. hata..
Folk som parkerar in en så man inte kan åka därifrån.
Det var väl alla.. kommer säkert på fler..
October 1, 2002
Blir helt tossig av folk som lägger sig PRECIS bakom en när man cyklar till skolan på morgonen.
Först märker man av att de har riktigt brottom (förutsatt att man ser dem komma på avstånd bakom en). Sen när det väl borde varit dags för dem att cykla om lägger de sig bakom och trampar på i min takt istället. Detta har hänt alltför många ggr. Något som får mig att flippa ur totalt.
Bah. Låter mysko kanske. Tyvärr retar jag mig på sådana små händelser :p
December 15, 2002
1, Brist på respekt
Folk som bara går rakt fram i korridoren som struntar totalt i ifall det kommer en person framför den.
Personer som överlag saknar respekt hatar jag så jävla mycket.
2, Negativa personer
Personer som tolkar nånting på det mest negativa sättet som finns möjligt.
typ när han är så sur som om han alltid köper en ny hamster varje dag, och den dör alltid samma dag som han köpte den. (sorry för det värdelösa exemplet).
Kommer inte på mer just nu. Kanske lägger till nått mer.[/u]
December 15, 2002
Shinji wrote: Blir helt tossig av folk som lägger sig PRECIS bakom en när man cyklar till skolan på morgonen.
Först märker man av att de har riktigt brottom (förutsatt att man ser dem komma på avstånd bakom en). Sen när det väl borde varit dags för dem att cykla om lägger de sig bakom och trampar på i min takt istället. Detta har hänt alltför många ggr. Något som får mig att flippa ur totalt.
Bah. Låter mysko kanske. Tyvärr retar jag mig på sådana små händelser :p
det beror nog på att dom är lite blyga för att köra om tror jag
Rädda för att ta ögonkontakt 🙂
3 Guest(s)