June 28, 2001
Idiotiska lösningar,
tex, pappinne till klubbor som bara geggar upp sig innan man sugit färdigt.
ett cornflakes paket som bara är halvfylt, varför inte bara göra ett mindre paket ?
folk som är för Egoistiska.
fjolliga killar i kassan i klädaffärer.
måste bara nämna lite synpunkter på åvanstående iritationsmoment.
1 jag har Aldrig problem med att folk cycklar i vägen för bilen, dock störande att dom måste cyckla på Vägen och inte på trottoaren.
2 det är inte folk som parkerar dåligt utan det är dåliga parkeringar, dom är för jävla små.
TV-reklam.... dont get me started.
Snabbmat, så jävla fjolligt små portioner och lite kött med en satans massa billiga grönsaker på som kompensation.
tex en fryspasta man kan köpa, består av pastarullar + nån vit sås, lite minibitar av nått kött och ÄRTOR ! VAD FAN GÖR gröna jävla ÄRTOR I DEN RÄTTEN !?!?!?!?!?
gah, jävla tur för alla i min närvaro att jag inte har en AK4 , dom senaste åren har jag haft full förstålse på folk som flippar ut i skolan och börjar skjuta på allt som rör på sig.
nu slutar jag för mitt egna bästa skull.
edit: varför ska jag alltid hamna på andra sidan när jag svarar ?[/b]
April 14, 2002
Mind wrote: ...störande att dom måste cyckla på Vägen och inte på trotoaren.
De får väl inte cykla på trottoaren? 🙂
Irriterar mej på människor som är skysst mot en en dag sen typ skiter i en den andra dagen. Irriterar mej framför allt på människor eftersom dem kan inte jag göra speciellt mkt åt annat än att låta dem vara.
Och så man inte hamnar på nåns hatlista här på forumet säger jag såhär: Stör ni er på mej, joddla till då 🙂
February 12, 2003
Mind wrote: cornflakes paket som bara är halvfylt, varför inte bara göra ett mindre paket ?
Eh? Dom är ju fulla när dom fylls på men dom sjunker ihop under transport!
En sak som är riktigt irriterande är långtradare som plöjer fram i 80 knyck å blockar upp halva körbanan!
Å så alla dessa enormt stora PC-Fodral....består nästan enbart av tomrum!
Stör mig inte på så jättemycket men men!
February 15, 2003
Mind wrote: Idiotiska lösningar,
tex, pappinne till klubbor som bara geggar upp sig innan man sugit färdigt.
ett cornflakes paket som bara är halvfylt, varför inte bara göra ett mindre paket ?
folk som är för Egoistiska.
fjolliga killar i kassan i klädaffärer.måste bara nämna lite synpunkter på åvanstående iritationsmoment.
1 jag har Aldrig problem med att folk cycklar i vägen för bilen, dock störande att dom måste cyckla på Vägen och inte på trotoaren.2 det är inte folk som parkerar dåligt utan det är dåliga parkeringar, dom är för j**la små.
TV-reklam.... dont get me started.
Snabbmat, så j**la fjolligt små portioner och lite kött med en satans massa billiga grönsaker på som kompensation.
tex en fryspasta man kan köpa, består av pastarullar + nån vit sås, lite minibitar av nått kött och ÄRTOR ! VAD FAN GÖR gröna j**la ÄRTOR I DEN RÄTTEN !?!?!?!?!?
gah, j**la tur för alla i min närvaro att jag inte har en AK4 , dom senaste åren har jag haft full förstålse på folk som flippar ut i skolan och börjar skjuta på allt som rör på sig.nu slutar jag för mitt egna bästa skull.
edit: varför ska jag alltid hamna på andra sidan när jag svarar ?
har du sett filmen Falling Down? Om inte, se den 😀
July 13, 2002
macrus wrote: 1. Personer med förjävlig attityd
2. Kaxig Personer
3. Personer som inte visar nån respekt
låter ju precis som mig :D... 🙄
Nej men klart man stör sig på alla som tror sig på nått sätt vara för mera. Inget fel med självförtroende, men tro att du själv är bra, inte att andra är sämre än dig.
Sen hatar jag "fjortis-kommunister/anarkister/hippies/OSV/OSV", sorry men det. Ska man ha en åsikt så se till att du vet vafan det hela handlar om, du är inte anarkist bara för att du har en palistinaschal.
Jag avskyr alla sorts "error"
Hatar drivruiner, kan det inte bara komme en ultimat drivrutin som passar allt.
release datum, de hålls aldrig!
+ en väldigt massa mera, skulle kunna skriva 100 sidor.
ps: Detta är verkligen "Dagens i-Lands-problem"-tråd 😀
March 24, 2003
Deadleg wrote: När man kommer körande på motorvägen och folk kör lika snabbt i omkörnings-filen som bilen brevid........
´
Håller med, men snarare "lika sakta".
Och det där med långtradare som "plöjer" fram i 80. Det är ingen fara sålänge det är en långtradare, bara att köra om ju. Det är värre med den kö som brukar bildas när bilister inte kör om och bara ligger och trycker med knappt en billängds avstånd mellan varandra.
Problemet blir värre när de kör saktare och mindre om de håller kring 90.
Listan kan göras lång på irriterande saker i trafiken... blinkers, placering, ökar farten/blockerar när man kör om o.s.v...
August 20, 2001
1. Tv-reklam som inte har någon mening överhuvudtaget... som Lasse Polis tex...
2. Personer som bestämmer något annat i sista minuten...
3. Personer som tydligen glömt att lossa handbromsen...
4. Folk som överhuvudtaget inte har någon humor...
mm mm mm
Edit: 5. Mina skor som håller på att gå sönder 😉
1 Guest(s)