May 22, 2001
x-per wrote:
En sak som är riktigt irriterande är långtradare som plöjer fram i 80 knyck å blockar upp halva körbanan!
det är väl bra att dom håler hastigheten för där lastbilar kör är det nästan 90KM eller över kan jag lova dig & alla bilar blockerar väl halva körbanan eller??? Det är väl bara till att köra om eller hålla hastigheten. På motorvägar brukar det oftast vara två filer & vill du om så kan du blinka så brukar dom köra ner mot vägrenen om du kör bra annars blockar dom vägen för dig, det kan jag lova.
Ser inte ditt problem i detta.
October 27, 2001
Garfzez wrote:
btw, jag är ju nu hur j**la nyfiken som helst på vem den där illa omtyckte forummedlemmen är.. 😮
Om du har hängt med i NH-såpan borde du veta 😛
Läs trådar där gueno skrivit. Se vad had stör sig på, sen letar du efter någon som utför allt detta och då vet du att det är "*".
June 3, 2001
PaiN wrote: [quote=Garfzez] btw, jag är ju nu hur j**la nyfiken som helst på vem den där illa omtyckte forummedlemmen är.. 😮
Eller inte..
Tror ni endå har svårt att lista ut vem det.. 😛
Å även om nån gissar rätt så tänker jag ändå inte säga om det är den eller inte.
December 15, 2002
Gueno wrote: [quote=PaiN][quote=Garfzez] btw, jag är ju nu hur j**la nyfiken som helst på vem den där illa omtyckte forummedlemmen är.. 😮
Eller inte..
Å även om nån gissar rätt så tänker jag ändå inte säga om det är den eller inte.
aha det är nog säkert jag 🙂 ursäkta för allt
jag stör mig på Danmark. Det gör mig spyfärdig när man åker på alla de fula vägarna och ser alla de fula husen. Vägarna är typ breda som cykelbanor och husen är bara fula.
August 20, 2001
GoggeL wrote: [quote=Gueno][quote=PaiN][quote=Garfzez] btw, jag är ju nu hur j**la nyfiken som helst på vem den där illa omtyckte forummedlemmen är.. 😮
Eller inte..
jag stör mig på Danmark. Det gör mig spyfärdig när man åker på alla de fula vägarna och ser alla de fula husen. Vägarna är typ breda som cykelbanor och husen är bara fula.
Så det finns bara hus och vägar i hela Danmark??? 😮
December 15, 2002
DiDi wrote: [quote=GoggeL][quote=Gueno][quote=PaiN][quote=Garfzez] btw, jag är ju nu hur j**la nyfiken som helst på vem den där illa omtyckte forummedlemmen är.. 😮
Eller inte..
Så det finns bara hus och vägar i hela Danmark??? 😮
haha ne men dom fula sakerna räcker för att jag skall ogilla Danmark
February 12, 2003
DraGoN wrote: [quote=x-per] En sak som är riktigt irriterande är långtradare som plöjer fram i 80 knyck å blockar upp halva körbanan!
det är väl bra att dom håler hastigheten för där lastbilar kör är det nästan 90KM eller över kan jag lova dig & alla bilar blockerar väl halva körbanan eller??? Det är väl bara till att köra om eller hålla hastigheten. På motorvägar brukar det oftast vara två filer & vill du om så kan du blinka så brukar dom köra ner mot vägrenen om du kör bra annars blockar dom vägen för dig, det kan jag lova.
Ser inte ditt problem i detta.
Problemet är att vissa chaffisar blockar vänstra körbarnan när jag ska köra om! Dom tror att dom är något eller nått bara för att dom har ett större fordon!
June 3, 2001
Kom på fler saker..
Telia.
Behövs det nån motivering?
Det suger.
Folk som säger att saker och ting suger är äckligt nära fjortisvarning.
Används ofta i Spel och Köp och sälj.
Dom borde få en ny titel: "Kissnödig fjortis"
Gärna i röd färg oxå så att det verkligen syns.
Språkpoliser.
Personer som hela tiden påpekar stavfel kan gå och gräva ner sig eller flytta till ett annat forum.
September 8, 2003
Gueno wrote: Det suger.
Om det ska var så, då tycker jag "oxå" är fjortis.. (språkpolis?)
Själv stör jag mig på folk som använder en massa engelska ord när dom pratar och skriver när svenska ord skulle fungerat lika bra
ex: Det har varit mycket Rest in peace senaste tiden.. varför inte "vila i frid"?
June 23, 2002
riot wrote: [quote=Gueno] Det suger.
Om det ska var så, då tycker jag "oxå" är fjortis.. (språkpolis?)
Själv stör jag mig på folk som använder en massa engelska ord när dom pratar och skriver när svenska ord skulle fungerat lika bra
ex: Det har varit mycket Rest in peace senaste tiden.. varför inte "vila i frid"?
En kissnödig fjortis som inte kan översätta det till svenska? 😛
Nej men håller med det är fult att blanda ihop svenska och engelska och vara helt seriös också.
4 Guest(s)