November 26, 2002
GoggeL wrote: hmmmm....ursäkta men vad spelar ni för spel då, som är så j**la mycket bättre än CS?? ni kanske spelar C&C Renegade eller nåt (som för övrigt är världens sämsta spel) eller? så sluta klaga på vad andra spelar, om ni inte spelar typ Doom3 eller nåt så att ni har nått bättre att komma med....
rouge spear och op:flashpoint
July 13, 2002
Callister wrote: Blue_moon_ jag är ingen CS nörd.
Jag spelar i en högt rankad klan.
Jag spelar ALDRIG puplic. Jag kan hålla med om att de som spelar på Puplic är "CS nördar" ibland. 🙂
Så kalla mig inte CS nörd, Jag har legat 13 på CB(clanbase) på 5on5 och det är mycket bra om ni undrar det.
Jag Är OCH kommer INTE Bli nån "CS nörd"
END! :square:
gud... Fattar du inte att han tycker du är en cs nörd precis för att du skryter om dina cb-placeringar osv. Men är inte en cs-nörd för att man lirar public eller för att man inte har nån "r0xz0r" clan, allt är ens inställning emot andra. Speciellt sin inställning mot de som är sämre än en själv.
Fast jag har inget emot att bli kallad cs-nörd i den definitionen att jag spelar mkt dataspel bla. cs. Känner många som anses vara det och är väldigt trevliga personer. Det börjar dock bli ett "abusat" uttryck.
November 8, 2002
Elias667 wrote: [quote=Callister]Blue_moon_ jag är ingen CS nörd.
Jag spelar i en högt rankad klan.
Jag spelar ALDRIG puplic. Jag kan hålla med om att de som spelar på Puplic är "CS nördar" ibland. 🙂
Så kalla mig inte CS nörd, Jag har legat 13 på CB(clanbase) på 5on5 och det är mycket bra om ni undrar det.
Jag Är OCH kommer INTE Bli nån "CS nörd"
END! :square:
gud... Fattar du inte att han tycker du är en cs nörd precis för att du skryter om dina cb-placeringar osv.
hahahahaaahahaha dagens skratt
September 13, 2001
Callister wrote: spelar man i klan som jag gör kan man inte vara dålig. så jag tror nog blå måne e avundsjuk bara 😛
Jasså !!!
Det finns väll inget som hidrar fjortis 1,2 och 3 att starta en klan som suger BIGtime.
Förövrigt fattar jag inte att någon orkar lägga ner en massa tid och energi, på ett randomspel som CS.
July 27, 2002
Chewie wrote: [quote=Callister]spelar man i klan som jag gör kan man inte vara dålig. så jag tror nog blå måne e avundsjuk bara 😛
Jasså !!!
Det finns väll inget som hidrar fjortis 1,2 och 3 att starta en klan som suger BIGtime.
Förövrigt fattar jag inte att någon orkar lägga ner en massa tid och energi, på ett randomspel som CS.
tror du om 3 idioter gör en klan, att dom kommer nån vart?
nej
September 13, 2001
Callister wrote: [quote=Chewie][quote=Callister]spelar man i klan som jag gör kan man inte vara dålig. så jag tror nog blå måne e avundsjuk bara 😛
Jasså !!!
nej
Nä men det var inte det du skrev heller.
January 4, 2001
Callister wrote: [quote=Chewie][quote=Callister]spelar man i klan som jag gör kan man inte vara dålig. så jag tror nog blå måne e avundsjuk bara 😛
Jasså !!!
nej
alltså har din clan inte kommit långt?
Så jävla fjantigt att klaga på folk som spelar dåligt, man kan inte vara bra från början. Dom kanske har förstått innebörden med spel, man spelar för att ha kul, inte för att man ska bli bäst.
January 30, 2003
November 8, 2002
Callister jag tycker du ska söka upp denna tråd med den mkt passande rubriken.... 🙂
September 13, 2001
Callister wrote: Spelar man i klan, spelar man inte om man e dålig
man kan spela puplic om man e dålig.
Ohhh jag är så braaaa !!!
Jag spelar i en klan, och vi äger alla !!!
Alla som inte spelar i en klan suger, och jag äger dom på public servrar, för där är alla jättedåliga.
Jag är 14 år.
Börjar du nu inse hur patetisk du låter.
Btw kom tillbaka när du kan utmana ngn i ett spel som inte baseras på hur mycket tur du har, utan där aim faktiskt spelar roll, tex Q3.
// Evil Chewie 👿
July 27, 2002
Chewie wrote: [quote=Callister]Spelar man i klan, spelar man inte om man e dålig
man kan spela puplic om man e dålig.
Ohhh jag är så braaaa !!!
Jag spelar i en klan, och vi äger alla !!!
Alla som inte spelar i en klan suger, och jag äger dom på public servrar, för där är alla jättedåliga.
Jag är 14 år.
Börjar du nu inse hur patetisk du låter.
Btw kom tillbaka när du kan utmana ngn i ett spel som inte baseras på hur mycket tur du har, utan där aim faktiskt spelar roll, tex Q3.
// Evil Chewie 👿
.
Puplic = TUR!
PCW(det jag lirar) = teamplay, spelförståelse + aim
Och aim kan ofta vara tur, men i PCW är det kanske 20 % aim.
Jag kan ha lika bra aim som världens bästa CS spelare, men han kan vara 120 ggr bättre än mig.
Det märks att du inte förstår hur man lirar i klan.
Du kanske har en dröm om det som du försökt uppfylla?
2 Guest(s)