December 28, 2004
Vad är en bula?
Vad händer inuti stället där man får en bula?
Varför lägger man is på bulan?
Hur lång tid tar det innan bulan går ner?
Varför jag frågar är för jag flög in med mitt knä i styrstammen på min cykel.
Smärtan är inte som någon vanlig smärta utan mer som en utdragen "man-vill-grina"-smärta men det gör man ju självklart inte.
January 2, 2004
Delph1 wrote: Svullnad. Ansamlingar av blod och blodkroppar som ska reparera skadan. Is får svullnaden att lägga sig vilket faktiskt är rätt dumt då svullnaden gör det lättare för blodkroppar att komma fram.
//Andreas
Jag slår vad om att du Andreas har ett jätteordlexikon som du sitter med för o tillrättavisa oss okunniga forumister 😉 :worship:
November 27, 2003
kithiva wrote: [quote=Delph1]Svullnad. Ansamlingar av blod och blodkroppar som ska reparera skadan. Is får svullnaden att lägga sig vilket faktiskt är rätt dumt då svullnaden gör det lättare för blodkroppar att komma fram.
//Andreas
Jag slår vad om att du Andreas har ett jätteordlexikon som du sitter med för o tillrättavisa oss okunniga forumister 😉 :worship:
Nej, men jag råkar vara duktig på nätagg och utbildar mig till biokemist så dessa två passade mig som handen i handsken 😉
//Andreas
November 27, 2003
whak wrote: [quote=Delph1]
Nej, men jag råkar vara duktig på nätagg och utbildar mig till biokemist så dessa två passade mig som handen i handsken 😉
//Andreas
Och det ska vi tro på?
Du har Google och Susning.nu i dina tabbar i Firefox. 😉
Google som tab när det redan finns ett sökfönster? 😉
Susning sux btw 😛
//Andreas
1 Guest(s)