February 12, 2003
azN- wrote: [quote=Mean Machine][quote=[Gamepredator] Sulan]Frisör eller florist, där finns det babes
Och så får man en gay-stämpel, men du gillar ju sånt...;)
Då är det bara lättare att få babesen sen, alla vet att tjejer gillar gay's.
Om du vill ge upp alla dina "manliga" vänner, så...;)
July 27, 2002
Marcan- wrote: [quote=NES_Boy]..rudbeck...
..Verkar vara en bättre skola med lite mer "normala" människor..
Det är väl jag det. 😉
Du är inte normal, du är jämt glad här på forumet, aldrig sett dig arg, eller ett inlägg utan smiles. Visst är det positivt men det är fan inte normalt efter nh´s standarder. :bgrin:
January 15, 2002
Haha, verkar som att många har fördommar om att det går många cs nördar på ITG? 😛 Jag vet inte hur det är på dom olika gymnasierna men på ITG-Södertörn så är det inte speciellt många cs nerds. I min klass är det faktiskt bara 1 som är riktig nörd, sen finns det väl 3-4 st som lirar lite då och då som jag.
Visst, det är inte många tjejer som går här, tror det var 11 tjejer och 130 killar i 1an, men man går väl inte gymnasiet för att träffa tjejer? Iallafall inte enbart 😛 Tyvärr har vi ingen tjej i min klass så stämningen kan bli lite väl låg ibland, men fungerar ändå.
Mitt råd är väl som många sagt, välj det som hjärtat säger. Jag vet inte om jag vill jobba med datorer eller dylikt när jag gått klart, men det är de jag vill hålla på med just nu. Jag lever heldre i nuet än att bara ha tråkigt och hoppas på att de blir bra sen...
July 27, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Marcan-]Man blir glad om man går på rudbeck..
Kolla, callister, här har du ditt inlägg utan smilies...;)
Men är inte jag glad, då? (Vill ha uppmärksamhet)
Inte på samma sätt...
11 killar o 130 killar? Oj! (Aldrig klara av) Det är 7 killar i min glass o 15-16 tjejer. 🙂 🙂
June 23, 2002
WaLToN wrote: [quote=Marcan-]Man blir glad om man går på rudbeck..
lol.. haha när jag gick där, va jag helt deprimerad i 4 års tid.. fattar inte hur folk kan tycka det är bra skola.. .hittar absolut inge bra med skiten. så fort jag hoppa av mår jag mycket bättre psykiskt..
Vi snackar om Rudbeckskolan här i Stockholm och inte om den i Örebro.
May 8, 2003
macrus wrote: [quote=WaLToN][quote=Marcan-]Man blir glad om man går på rudbeck..
lol.. haha när jag gick där, va jag helt deprimerad i 4 års tid.. fattar inte hur folk kan tycka det är bra skola.. .hittar absolut inge bra med skiten. så fort jag hoppa av mår jag mycket bättre psykiskt..
Vi snackar om Rudbeckskolan här i Stockholm och inte om den i Örebro.
hehe hoppades på de men man kan ju aldrig va för säker..
2 Guest(s)