July 3, 2003
de e ju för jävligt dehär, igår vart 2 av våra 1'or här på IT-gymnasiet rånade på sina datorer, 2 st personer stod och väntade på dem nära utgången och följde efter ett litet tag, sen när de kommit tillräckligt långt ifrån skolan misshandlade de eleverna mycket grovt och sedan snodde de laptoparna... misshandeln var så grov att en av eleverna ligger just nu på akademiska sjukhuset i uppsala..... vi får inte ta med oss våra laptops längre, och möjligheten för att fler elever ska bli misshandlade är nu ganska överhängande om man tänker efter ..... dessutom har vi ju John Bauer i vår stad också, som förmodligen också kommer att bli attackerade rätt snart antar jag..... 🙁 :cy:
June 17, 2002
Dry_Ice wrote: Går själv på itg-uppsala, och det ligger VÄLDIGT utanför, är typ på en åker, inte skoj att gå¨här ensam på kvällen...
GUC o ITG ligger ju skitbra till...
finns ju inga idioter som orkar ta sig ut dit för att råna folk så när jag gick på GUC kännde jag mig rätt säker...
Ok.. jag gick inte runt med en laptop för 10 000 men jag gick runt med en kamera på 60 000kr så...=) O så massa kringutrustning...
May 19, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Dry_Ice]Går själv på itg-uppsala, och det ligger VÄLDIGT utanför, är typ på en åker, inte skoj att gå¨här ensam på kvällen...
GUC o ITG ligger ju skitbra till...
finns ju inga idioter som orkar ta sig ut dit för att råna folk så när jag gick på GUC kännde jag mig rätt säker...
Ok.. jag gick inte runt med en laptop för 10 000 men jag gick runt med en kamera på 60 000kr så...=) O så massa kringutrustning...
We, jag går på GUC =)- Nu känner jag mig ännu tryggare 😀
August 20, 2001
BelGarath wrote: [quote=DiDi][quote=BelGarath]införskaffa stålhätta så kan inte nån liten fjolla me kniv göra nått
sikta på knäskålarna
YEY! Våld föder våld.
hihihi vad ska man göra då
säga "varsågod herr brottsling ska du inte ha min plånbok och mp3spelare också? välkommen åter!"
Utopisk version: Se till så att det inte finns folk som stjäl personers tillhörigheter.
Verklig version: Lägga benen på ryggen och springa.
October 10, 2002
antar att detta är det som hände: http://www.aftonbladet.se/vss/.....25,00.html
förjävligt att man inte ens kan gå omkring mitt på dagen utan att bli nerslagen....
August 20, 2001
Det blir värre och värre... Vad in i helvete!
March 14, 2001
DiDi wrote: Det blir värre och värre... Vad in i h*****e!
Mmm finns rätt sjuka människor runt om i världen som gör sånt..
förresten de råka ju CoLiC ut för också..
March 21, 2003
OT:
Hehe.. om du vet det så är itg västerås med i toppen på http://fibreplay.com/ <---Tetris online ... och det är/var min klass med = TELIT 😛 Me = evil...tänkte att de kunda vara två topplayers som fåttdatorerna snodda
:bgrin:
September 12, 2001
jäderlund wrote: [quote=Mind]högst troligvis så var det någon pundare som behövde kosing till knark och dom brukar inte känna några gränser.
det tror ja inte.
ja tippar på att det var nå j**la invandrare
Nu tar vi det väldigt med lugnt med sådana här inlägg i den stilen!
3 Guest(s)