October 25, 2003
Om vi ska snacka folk som sjunker lågt...
http://www.gd.se/Article.jsp?a.....icle=46218
Jag blir så jävla arg 😡
Ska fan plocka fram sålhättepjucken och leta rätt på dem.
EDIT:
[Image Can Not Be Found]
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=BelGarath][quote=DiDi][quote=BelGarath]införskaffa stålhätta så kan inte nån liten fjolla me kniv göra nått
sikta på knäskålarna
YEY! Våld föder våld.
hihihi vad ska man göra då
säga "varsågod herr brottsling ska du inte ha min plånbok och mp3spelare också? välkommen åter!"
Utopisk version: Se till så att det inte finns folk som stjäl personers tillhörigheter.
Verklig version: Lägga benen på ryggen och springa.
Håller med, bättre fly än att fäkta överhvuud taget, funkar det inte att fly så försvara dig eller ge upp.
skiroy wrote: [quote=jäderlund][quote=Mind]högst troligvis så var det någon pundare som behövde kosing till knark och dom brukar inte känna några gränser.
det tror ja inte.
ja tippar på att det var nå j**la invandrare
Nu tar vi det väldigt med lugnt med sådana här inlägg i den stilen!
Fråga: Hur kan ni moderatorer och administratörer tollerera ett så direkt uttal och påhopp mot den utomsverige födda invånaren. Ett så rasistiskt uttalande borde resultera i bannlysning eller åt minstånde varning. Jag kan inte förstå varför ni tar så lätt på på det rasistiska problemet som finns i forumet. Släng ut de som inte kan följa svensk lag.
/Krqagyzzz Nh-veteran mot rasism
April 28, 2003
Detta hände på eftermiddagen runt 16:30. Jag går själv på samma skola som de gjorde som blev misshandlade, och jag slutade även runt 16:30 så jag borde sett dem.
Det är verkligen inte kul när sånt här händer. Rektorn kom in och pratade lite om detta. Han sa även att på en annan IT skola i Sverige så hade det skett 3 misshandel/stölder på samma vecka. De hade alla blivit knivhotade. 🙁
Just pga detta så blev alla lektioner inställda vilket var ganska skönt 🙂
October 25, 2003
Callister wrote: Krqagyzzz(42):
Om han skrivit: "Det var nog en j**la svenne som tog datorn" eller "Det var nog en j**la polack" .. hade det inte reagerats likadant. Men i detta fall håller jag med dig men Bann e nog för hårt men kanske 42 varningar?
Varnas ska han iaf.
May 17, 2002
Tindy wrote: [quote=Callister]Krqagyzzz(42):
Om han skrivit: "Det var nog en j**la svenne som tog datorn" eller "Det var nog en j**la polack" .. hade det inte reagerats likadant. Men i detta fall håller jag med dig men Bann e nog för hårt men kanske 42 varningar?
Varnas ska han iaf.
man får hoppas på det och att adminsen inte låter sig se mellan fingrarna denna gång också.
January 5, 2002
DiDi wrote: Det blir värre och värre... Vad in i h*****e!
Nej, fy fan, det där är sånt man borde rådbråka folk för!
November 2, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=BelGarath][quote=DiDi][quote=BelGarath]införskaffa stålhätta så kan inte nån liten fjolla me kniv göra nått
sikta på knäskålarna
YEY! Våld föder våld.
hihihi vad ska man göra då
säga "varsågod herr brottsling ska du inte ha min plånbok och mp3spelare också? välkommen åter!"
Utopisk version: Se till så att det inte finns folk som stjäl personers tillhörigheter.
Verklig version: Lägga benen på ryggen och springa.
Håller med, bättre fly än att fäkta överhvuud taget, funkar det inte att fly så försvara dig eller ge upp.
skiroy wrote: [quote=jäderlund][quote=Mind]högst troligvis så var det någon pundare som behövde kosing till knark och dom brukar inte känna några gränser.
det tror ja inte.
ja tippar på att det var nå j**la invandrare
Nu tar vi det väldigt med lugnt med sådana här inlägg i den stilen!
Fråga: Hur kan ni moderatorer och administratörer tollerera ett så direkt uttal och påhopp mot den utomsverige födda invånaren. Ett så rasistiskt uttalande borde resultera i bannlysning eller åt minstånde varning. Jag kan inte förstå varför ni tar så lätt på på det rasistiska problemet som finns i forumet. Släng ut de som inte kan följa svensk lag.
/Krqagyzzz Nh-veteran mot rasism
Jag trodde det var invandrare också. dom brukar snacka om att sno saker med sina "homiez" och snackar om att dom ska ta över sverige. Inte rasistiska åtsikter men det är vad man hör på stan.
September 28, 2003
asso folk bör lära sej att vara lite mer paranoida, en välplacerad pungspark och sen spark och stamp, kvittar väl om det är en invandrare eller inte...
stålhätta är bara dumt och fult, det får ju brottslingen att ta med vapen eftersom ni gör det..
och ärligt talat bella slåss du hellre mot en kille med kniv om du får ha stålhätta än med gympadojor och en kille utan butterfly:en?
//fastbullit icke rasistisk nh:are
February 22, 2003
fastbullit wrote: och ärligt talat bella slåss du hellre mot en kille med kniv om du får ha stålhätta än med gympadojor och en kille utan butterfly:en?
Jag slåss helst inte alls men självklart väljer jag utan kniv och med gympadojjor. Men jag kan säga att ja känner mig tryggare om jag har kängor när man går ensam en mörk decemberkväll för de är tyvärr vanligt med kniv eller andra tillhyggen bland dagens "gangsters"
February 4, 2003
Suck över allting.
Orkar inte ens säga vad jag suckar åt längre.
Säger bara att att NH-veteranen sagt tillräckligt, mer om detta behöver inte sägas.
Bra att ban också har utdelats.
Synd förövrigt om datorerna. Vill inte på något sätt lägga skulden på "ägarna", men det kan vara smart som någon sa att använda "ryggsäck". Det drar mindre uppmärksamhet.
Man inte skydda sig tillräckligt! Och visst det borde inte behövas. Men nu verkar det faktiskt behövas ändå!
January 15, 2002
Tråkigt att killarna skulle bli så satans misshandlade =/
Går själv på ITG-SYD som ligger i flemingsberg. Ni som bor i sthlm området vet ju att flempan inte är bästa området precis och det har skett flera rån med vapen här. Dock inte den här terminen och jag hoppas jag slipper de under mina 3 år här...
September 28, 2003
BelGarath wrote: [quote=fastbullit]och ärligt talat bella slåss du hellre mot en kille med kniv om du får ha stålhätta än med gympadojor och en kille utan butterfly:en?
Jag slåss helst inte alls men självklart väljer jag utan kniv och med gympadojjor. Men jag kan säga att ja känner mig tryggare om jag har kängor när man går ensam en mörk decemberkväll för de är tyvärr vanligt med kniv eller andra tillhyggen bland dagens "gangsters"
jovisst men det är inte alla som vill använda dem om de inte måste
inte en enda "gangster" jag känner går utan kniv om dem är ute, och om nån är stenad och får för sej att råna just dej
och du har stålhätta så bär du vapen i hans ögon, då är det ok om han använder sitt (not, men du fattar)
1 Guest(s)