October 31, 2003
and I'm all outta gum!
http://www.shacknews.com/onear.....le.x/50464
My name is Duke Nukem - and I'm coming to get the rest of you alien bastards!
Kanske borde ligga i spel, men något spel har jag inte sett 😀
2008, förhoppningsvis..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2005
Jag älskade Duke Nukem, ända sedan jag fick tag i Duke Nukem 2 som Shareware på en Diskett.
Duke Nukem 3D Lana jag med som en tok och klart man väntade på fortsättningen 😎
Nu är jag mer uppgiven; men det kanske är så att dom väntar på rätt teknik skall komma som George Lucas gjorde med Star Wars filmerna för Demos-filmerna var ju imponerande redan 1999!
Men Who gives a s**t
March 5, 2002
Tidsdjuret wrote: Jag älskade Duke Nukem, ända sedan jag fick tag i Duke Nukem 2 som Shareware på en Diskett.
Duke Nukem 3D Lana jag med som en tok och klart man väntade på fortsättningen 😎Nu är jag mer uppgiven; men det kanske är så att dom väntar på rätt teknik skall komma som George Lucas gjorde med Star Wars filmerna för Demos-filmerna var ju imponerande redan 1999!
Men Who gives a s**t
Samma här, duke3d är kung! Hur kul som helst i coop, på svåraste. Jag tror inte forever kommer släppas. Om det gör det så kommer det inte vara bra.. finns ju anledningar till att det tagit så här lång tid... (motorbyte osv men vadå)
January 13, 2003
engine52 wrote: [quote=MoparPower][quote=engine52]kommer aldrig.
Du kanske borde höra med en läkare om det.
ska vi slå vad pengar? Jag kan satsa hur mycket som helst, för jag till skillnad från dig vet att det är ett PR-trick.
Först kommer du aldrig sen kan du satsa hur mycket som helst som ett PR-trick eller hur menade du?
Jag själv fastnade aldrig för Duke. Men jag är nörd, inte gamer.
August 2, 2001
engine52 wrote: [quote=nvidiaamd]han syftar nog på att du inte är fullt sexuellt fungerande 😉
Jag vet mycket väl vad han menade, jag drog upp nivån lite.
Haha. NH's största troll åker på ett troll själv. Oh the irony!
Värdelös trailer förresten. Vart är filmerna från spelet? Eller åtminstone några screenshots? Något som visar att de faktiskt har någonting på gång? De senaste som finns ute nu är väl från innan de valde att börja om för femtioelfte gången.
2 Guest(s)