July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....76,00.html
Galen av svartsjuka sköt en 54-årig man sin fru och sin 22-årige son.
Sedan gick han in till sin 30-åriga styvdotter men hon hade hört skotten och hämtat ett vapen och hann skjuta först.
Hon träffade sin styvfar med fyra skott och träffades själv av ett av hans skott - i armen. 54-åringen dog inte utan använde sina sista krafter till att skjuta sig själv.
January 12, 2004
fastbullit wrote: [quote=obelix][quote=fastbullit]men liksom är det bara jag som inte fattar varför folk skulle skjuta sin avkomma, det är ju dem som ska föra ens gener vidare 🙂 😛
Psykbryt...
mjo men liksom att paja meningen med livet.... det finns ingen mening med det
Det är den ultimata hämnden.
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit]men liksom är det bara jag som inte fattar varför folk skulle skjuta sin avkomma, det är ju dem som ska föra ens gener vidare 🙂 😛
Psykbryt...
mot sej själv?? jag ser fortfarande ingen mening
January 12, 2004
fastbullit wrote: [quote=obelix][quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit]men liksom är det bara jag som inte fattar varför folk skulle skjuta sin avkomma, det är ju dem som ska föra ens gener vidare 🙂 😛
Psykbryt...
Han sköt mor och dotter, han hade ju fortfarande chansen att skaffa barn med en annan kvinna.
Innan styvdottern sköt honom, och han avslutade det hela vill säga.
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit]men liksom är det bara jag som inte fattar varför folk skulle skjuta sin avkomma, det är ju dem som ska föra ens gener vidare 🙂 😛
Psykbryt...
Han sköt mor och dotter, han hade ju fortfarande chansen att skaffa barn med en annan kvinna.
Innan styvdottern sköt honom, och han avslutade det hela vill säga.
mm, han trodde säkert att han skulle komma undan med det:P då har vi kommit fram till att mannen i fråga helt enkelt var jävligt korkad 🙂
June 20, 2002
BelGarath wrote: Fan vad mänskligheten börjar bli fuckad!
snart kommer alla gå berserk mot varrandra
Jo, utvecklingen går fan inte framåt.
Jag längtar tillbaka till medeltiden jag, när folk visste hur man uppförde sig.
Korsriddare som spetsar spädbarn på spjut, adelsdamer som roar sig med att rycka ut naglarna på "pöbeln", hedersknyfflar som slaktar sina bröder för att kunna sitta och fisa på tronen.
Det var tider det.
Varför kan inte bara folk vara som folk var då?
1 Guest(s)