May 22, 2001
:worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: Ja må han leva ja må han leva ut i hundrade år :worshipp: :worshipp: :worshipp:
han blev nu 36 år gammal ack snart redo för pensionärshemmet då... 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Jocke aka [NH] Joacim VON Anka den 2002-03-30 02:22 ]
June 17, 2001
Grattis skidan...
36 jordsnurr? oj oj oj... du är ju nästan med från "The bigbang" typ en vecka efter!
E nog dags för mig som forumsutvecklare att snacka med folket om vi ska göra ett "Senior forum" eller om vi ska starta en ny site "Oldoverklockers.com" som e sponsrat av regain och tena
O.B.S!!!: Såhär pratar man inte i detta forum igentligen. Men jag och Skiroy = Skidroj "aka skidan" är lite ICQ polare och känner varandra via detta sättet och brukar pika varandra och nu ser jag min chans att få ge igen ordentligt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Tackar...pensionärshem...njae..inte ännu skulle jag tro.Bara om dom har BBB så kan jag ev överväga det
Oldoverclockers lät ju som en kul "pensionärsverksamhet"...man får se till så att hjärnan inte gror igen och det är ju bra..kan se mig sittandes och klocka upp burkar för glatta livet när jag kör med rullator
När det gäller Wigger så ska ni veta vilken "junior" den killen är...han ska definitivt inte försöka sig på överklockning = smällda prollar
XiXI: Det är nog Mjöde du tänker på när det gäller monsterklockning av P4:a
THX Iceman :worshipp:
EDIT: glömde Jocke :worshipp:
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2002-03-30 03:21 ]
October 10, 2001
Har inte varit här på ett tag nu men det verkar som om jag tittade in i tid för att säga grattis i alla fall.
När man tänker på det så är du faktiskt mer än dubbelt så gammal som mig.
Så mycket mer än så vågar jag inte skriva eftersom jag hoppas att även jag ska uppnå din aktningsvärda ålder. :worshipp:
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2002-04-04 00:59 ]
1 Guest(s)