January 17, 2002
Dåså, nu är jag tillräckligt drogad för att orka leva, så här kommer ännu en "skade tråd"...
Min hälsena är halvt avsliten pga att jag snubblade I fotstödet på min rullstol när jag skulle förflytta mig till den från datorstolen. Jag böjde den så otroligt fel kl halv ett inatt så att jag var tvungen att åka in till akuten och få det underökt. Visade sig att jag ahde en redig slitning i hälsenan på vänster fot.
Jag har aldrig varit med om en så grotesk smärta, jag började nästan hoppas att långtradarna som vi mötte skulle svänga över på våran sida av vägen och mosa.
Jag hoppas att ni aldrig ska behöve uppleva sådan här smärta någon gång!
Nu ska jag stoppa ytterligare ett piller i röven och försöka somna om igen.
För det är vad jag kommer att göra de kommande dagarna, SOVA!
January 22, 2003
Aouch!!
Fy satan, det där känns vill jag lova!
Tur att den inte gick av iaf, det låter som ett pistolskott kan jag säga. En polare råkade ut för det. Satan vad det small till!!
Sen fick läkarna "hämta" hälsenan en bra bit upp på baksidan av hans lår då den for upp dit...
Ta du ett stolpiller och somna om!
December 15, 2002
Waiden wrote: Aouch!!
Fy f*n, det där känns vill jag lova!
Tur att den inte gick av iaf, det låter som ett pistolskott kan jag säga. En polare råkade ut för det. f*n vad det small till!!
Sen fick läkarna "hämta" hälsenan en bra bit upp på baksidan av hans lår då den for upp dit...Ta du ett stolpiller och somna om!
ohh fy fan säger jag. Det låter inte kul alls
February 12, 2002
PaiN wrote: Men va f**!
Hur orkar du? Hur lyckas du?
Mitt medlidande har du iaf :]Du bör ju hållas i en madrasseradcell. 😛
Det kanske skulle börja vara ett alternativ.. Madrasseradcell me en special mjuk dator med ofraliga kanter och en liknande toa. Den enda kontakt du skulle få ha med omvärlden var genom en instoppad telefon och ett fack i väggen dit din piza och cola levererades.. 🙂
December 9, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=PaiN]Men va f**!
Hur orkar du? Hur lyckas du?
Mitt medlidande har du iaf :]Du bör ju hållas i en madrasseradcell. 😛
Det kanske skulle börja vara ett alternativ.. Madrasseradcell me en special mjuk dator med ofraliga kanter och en liknande toa. Den enda kontakt du skulle få ha med omvärlden var genom en instoppad telefon och ett fack i väggen dit din piza och cola levererades.. 🙂
Då sätter han bara kebabbitarna i halsen och spiller läsk i ögonen och blir blind.
Tycker synd om dig...
October 27, 2001
Mind wrote: jeeeses .
ska vi starta en insamling för att madrassera hans rum eller ?jag ska garanterat inte döpa mina ungar efter dig iaf, vill ju inte betala för mkt kosing på bandage och plåster =)
Jag säger bara en sak: "försäkringar" 🙂
Tänk om försäkringsbolaget som ska försäkra Colics nya bil bara får se en glimt av storleken på hans sjukvårdsjournal.
August 20, 2001
Marcan- wrote: När jag såg topicen visste jag att det var du 😛
Säger bara stackare..[quote=Gueno] * Gueno klappar CoLiC på huvet och säger att det kommer ordna sig. [Image Can Not Be Found]
Den smileyn ser lite bögig ut 😉
En aning 😉
Ett tips till dig CoLiC... Börja inte extremsporta 😉
September 3, 2001
hur fan??? förstod inte hur han menade att han ramlade?? hur kan man möjligen snubbla när man ska sätta sig på en rullstol, och dessutom så hårt att hälsenan går av??? det får bara inte plats i mitt huvud.
Det som jag inte heller förstår är att det händer dig, som redan sitter på rullstol och redan har lekt lancelot på rullstolen med ett fiskespö.
Du måste vara den klumpigaste människan jag känner till. Som tagen ur en film.
Mamma hälsar btw, har berättat för henne om alla dina hjältedåd och olyckor... förut brukade hon skratta men nu verkar hon bara bli orolig.
Krya på dig!
2 Guest(s)