March 20, 2001
CoLiC wrote: Jag har aldrig varit med om en så grotesk smärta, jag började nästan hoppas att långtradarna som vi mötte skulle svänga över på våran sida av vägen och mosa.
vet hur det känns. Skadade ryggen en gång så när jag ställde mig upp så fick jag så jävla ont så jag höll på att svimma. Fick hjälp hem och sen blev det plingplog-taxi och efter ett par timmar insåg dom att jag behövde få morfin för att jag skulle kunna göra nått. helt sjukt vad ont jag hade då. Fick även åka in i en skicktröntgen för att dom skulle kolla efter inre skador.
October 27, 2001
Waco wrote: [quote=CoLiC]Jag har aldrig varit med om en så grotesk smärta, jag började nästan hoppas att långtradarna som vi mötte skulle svänga över på våran sida av vägen och mosa.
vet hur det känns. Skadade ryggen en gång så när jag ställde mig upp så fick jag så j**la ont så jag höll på att svimma. Fick hjälp hem och sen blev det plingplog-taxi och efter ett par timmar insåg dom att jag behövde få morfin för att jag skulle kunna göra nått. helt sjukt vad ont jag hade då. Fick även åka in i en skicktröntgen för att dom skulle kolla efter inre skador.
Ew, skicktröntgen är lurigt. De har gått igenom både magen och hufvudet. Första gången sa de typ ingenting, jag fick bara dricka kontrastvätska i en h före, sen bara för att j****s kopplade de på lite extra kontrastvätska rätt in i blodomloppet. Jag var kolugn tills de körde igång, det började hetta och jag hade bestämt mig för att hettan var en allergiskreaktion på kontrasten, jag kände hur halsen svullnade igen, jag trodde att jag skulle dö 😛 (Detta var för några år sedan, idag så skulle jag rest mig upp och slått mig fördärvad, för att sedan fråga vad det vad som stod på.)
Meningsfullt att beretta om mina upplevelser? Njae, andra kanske blir bättre förberedda eller så tråkar jag ut någon, alltså, det är ingen som går här ifrån som förlorare.
Whats with the deadleg?
Stötande material? Varför ha din lillebrors bakdel i din avatar?
(Jag ansluter mig till mind, jag stör mig på den 😉
3 Guest(s)