November 10, 2002
Snälla...hur kan en dator vara "cp"
Läs detta...
Vad är Cerebral pares?
Cerebral pares (CP) är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar och betyder förlamning genom hjärnskada.
CP är inte en enhetlig diagnos utan ett samlingsbegrepp för en rad olika tillstånd, där den gemensamma nämnaren är ett tidigt förvärvat rörelsehinder beroende på en skada eller utvecklingsrubbning i den ännu omogna hjärnan. Förutom det motoriska handikappet förekommer hos de flesta andra funktionshinder, som ej sällan är det som är mest begränsande för möjligheter till inlärning, psykisk utveckling och framtida livssituation.
http://www3.umu.se/hjarnaret/fold_cp.asp <-- finns mer där Tack för mig...Välj andra ord sen så är du snäll. Jobbigt att folk inte kan hitta ett vettigare ord för att besrkiva att datorn inte funkar som den ska.
November 10, 2002
hymer wrote: det är så ja pratar ja använder ord som cp,störd,mongo,fuckad, ganska ofta så sluta klaga nu det är mit sätt att prata bry dej inte då
Kanske borde tänka på att det finns folk som tar illa upp när man säger t.ex "CP" Har en syster som lider av detta, och det är inte roligt kan jag säga. Har inte varit roligt under min uppväxt heller då hon inte kunde kontrollera sig så himla lätt. Så tänk efter lite, finns faktiskt andra ord...
August 21, 2001
hymer wrote: hej ja tankade ner en film helgen och när man försöker öppna den då stiger minnet upp itaket tills det är helt fullt..ja kan inte heller ta bort filmen för det räcker med att ja nuddar dilen så börjar minnes fyllnigen..är deta ett virus?
kan vara att filmen är trasig, eller att du har fel codec..
Att du inte kan ta bort filmen beror på en bugg..
Antingen laddar du hem en "avifix till xp" eller så markerar du filmen
tillsammans med en liten fil, exempelvis ett nyskapat tomt textdokument, och tar bort båda samtidigt. Det brukar fungera då..
October 11, 2002
ARGH vad jag stör mig på att inte folk kan lära sig att skriva riktig svenska, för guds skull det är ju ändå ett forum och man är INTE stressad på nåt sätt att skriva här, då HAR MAN TID att se över vad man skriver INNAN man postar!
Se bara på t.ex:
ja = jag?
e = är?
Tack för mig.
1 Guest(s)