January 17, 2002
Hej hej, jag sitter här med min laptop på Umeå sjukhus och är sur!
För ungefär 2 timmar sedan låg jag förnöjt och läste en bok. För ungefär 1 timme och 50 minuter sedan gick jag på toan. För ungefär 1 timme och 48 minuter sedan sprang jag med hjärtat hoppande på tungan, ut ur badrummet eftersom jag pissade blod... Det var då f*n ingen hallonsaft heller, det här var äkta vinrött!
Vi ilar till sjukhuset och får det rum jag ligger i just nu. Läkaren konstaterar att det är pågrund av en ny sorts smärtstillande jag har använt pga min fot (som jag körde en spik igenom) som jag blöder. Ämnet utsöndrades visst genom njurarna och retate slemhinnorna i dom tills dom sprack! Jippi va kul det kan bli!
För att lugna er kan jag säga att jag inte komer att dö eller någe i den stilen. Jag har fått en massa roliga medeciner som tydligen ska minska pissproduktionen och ge blodet tid att koagulera.
Men sen kommer det riktigt roliga! Jag kommer att få halta omkring med en fot som gör förbannat ont, eftersom jag fick det här smärtstillandet för att inget annat hade bra effekt på mig.
Hej hopp, här har vi tur i livet för tillfället! Känns riktigt roligt alltihop, ellerhur?
Jaja, för att lugna er ytterligare så ska jag säga att jag inte har tänkt gå och ta livet av mig. Jag är defenitivt inte lagd åt det hållet alls. Jag har bara tänkt tycka synd om mig själv i en vecka eller så!
Nu har jag tänkt slita sönder linan på sjukhuset, eftersom jag sitter på bredband som dom installerat nyligen! Ett ljus i mörkret!
February 1, 2003
När jag var liten 10- 12 år ungefär, så fick jag njursten eller blåssten.
Det börjar med att man får håll eller något som är tio gånger värre.
Sedan när jag var hos mormor och morfar och skulle kissa så kom det blod, vilken shock! Det känns som att pissa ut sin livskraft!
Så jag fick fara till sjukhuset några dagar och röntga med kontrastvätska och ta 6 blodprover.
April 20, 2002
Det låter inte trevligt...inte något av de här sakerna.
Men tur CoLiC att du har bredband i alla fall...=)
Krya på dig och jag hoppas de hittar något smärtstillande som funkar bra för dig.
GL HF!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 16, 2002
January 17, 2002
Waco wrote: Vafan, om du har ont så be om morfin för h*****e.. 😀 Det är roliga grejjer, och det funkar bra som fan.
Det är vanebildande, kanske inte så bra att bli vänd på det eftersom jag skulle behöva ta det ofta =)
Dragon: Nix, bara kärringar över 60 ;-/
Som tur är e jag hemma nu, och har just pillat ihop mitt nya plexi chassi. Läs i MOD forumet vad jag tyckte om det... *brrrr*
Dessutom har jag till stor del slutat pissa rött nu 😛 Och man får så mycket cola man vill för å pissa extra mycket
May 22, 2001
Då har du haft otur, där jag har legat inne har det vart kvinnor i 24-35 år... :):):)
Minns en gång när jag låg i JKPG jag skulle operera ögat. Det jobbade en väldigt söt natt sökerska. Så då stänkte man på lite parfym när hon kom & nattade en. 🙂 Jag var ungefär 15 då tror jag hon var runt 20-25 ni kan ju tänka er vad hjärnan ville göra då. Just precis ha lite mysig i sängen. 😀 :eye: :bgrin: 😛
February 12, 2002
Kommer å tänka på när jag låg på uppvaket och jag blev piss nödig. Då fick jag inte gå upp ur sängen själv utan jag var tvungen att ha en "tant" sköterska att följa mig på toa. Men längre en så fick hon inte gå för när vi kommit till toan låste jag dörren och markerade min "privatcy"... 😀
February 12, 2002
Elgen wrote: När jag var liten 10- 12 år ungefär, så fick jag njursten eller blåssten.
Det börjar med att man får håll eller något som är tio gånger värre.
Sedan när jag var hos mormor och morfar och skulle kissa så kom det blod, vilken shock! Det känns som att pissa ut sin livskraft!
Så jag fick fara till sjukhuset några dagar och röntga med kontrastvätska och ta 6 blodprover.
Ta inte illa upp elller nå sånt nu men du är fruktansvärt lik min Cisco lärare..
Är de så att du möjligen är släkt med Ingemar Asa? 🙄
2 Guest(s)