April 10, 2001

Mind wrote:
peter, jag tycker verkligen du är överbeskyddande om du följer ungen enda in till klassrummet varje dag, jag vet inte hur det ser ut i ditt sammhälle men skulle någon göra så i partilledjungeln som jag bor i så skulle folk börja skratta.
Ja måhända som sagt var att många anser att man är överbeskyddande, att sedan någon skrattar åt en för att man är det bekommer mig inte alls.
"Better safe than sorry"
Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Han spelar Dum, men med en riktig inlevelse som endast kommer från lång diger erfarenhet.
September 13, 2004

Peter@20ghz wrote: Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Han spelar Dum, men med en riktig inlevelse som endast kommer från lång diger erfarenhet.
Well...coolt, du kollade upp min IP och fann att jag var aka "StarCraft, balbalbalbal ...." so? Jag kikade in på forumet och såg att jag kunde komma in så jag tog tillfället i akt att whina lite.
Ska jag vänta på att jag ska bli bannad eller...eller ni (DU) kanske inte tål kritik.
Det roliga är att man alltid får något hatobjekt/störelseobjekt här på NH, är det din tur nu eller?
Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU och inte minst HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee!?
Y o u g o t b u r n e d !
July 17, 2004

Vigg0 wrote: [quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Well...coolt, du kollade upp min IP och fann att jag var aka "StarCraft, balbalbalbal ...." so? Jag kikade in på forumet och såg att jag kunde komma in så jag tog tillfället i akt att whina lite.
Ska jag vänta på att jag ska bli bannad eller...eller ni (DU) kanske inte tål kritik.
Det roliga är att man alltid får något hatobjekt/störelseobjekt här på NH, är det din tur nu eller?
Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU?
September 12, 2001

Vigg0 wrote: [quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Det handlar inte om kritik...
Det handlar om att du är bannad fler gånger om och ska så vara med tanke på dina tidigare "meriter" i forumet.
Ditt IP behövdes inte i det här läget...du var lätt igenkännbar.
September 28, 2003

stick o brinn starcraft det har nog varit tillräckligt uttryckt att ingen vill ha dina åsikter här, hur många users har du gjort nu? 9 10 eller? Ibland skriver du posts som är riktigt vettiga men sen går du och beter dej som ett jävla rötägg, som här.
September 13, 2004

fastbullit wrote: [quote=Vigg0][quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
stick o brinn starcraft det har nog varit tillräckligt uttryckt att ingen vill ha dina åsikter här, hur många users har du gjort nu? 9 10 eller? Ibland skriver du posts som är riktigt vettiga men sen går du och beter dej som ett j**la rötägg, som här.
Nae...uppåt 20-30 konton??
March 20, 2003

Peter@20ghz wrote: [quote=Mind] peter, jag tycker verkligen du är överbeskyddande om du följer ungen enda in till klassrummet varje dag, jag vet inte hur det ser ut i ditt sammhälle men skulle någon göra så i partilledjungeln som jag bor i så skulle folk börja skratta.
Ja måhända som sagt var att många anser att man är överbeskyddande, att sedan någon skrattar åt en för att man är det bekommer mig inte alls.
"Better safe than sorry"
Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Han menar inte att folk skrattar åt dig utan din unge...
January 17, 2002

Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU och inte minst HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee!?
Men jag som är så snäll? Går det verkligen att hata lilla mig?
Kom hit ska du få dig en stor rivig kyss av min kompostkvarn sötnosen, den bör kunna hantera små elvaåringar som dig relativt lätt.
January 12, 2004

När sånt här händer måste man först och främst ta hand om de överlevande.
Sedan måste man ta reda på varför det hände, och hur man kan förebygga/se till att det inte händer igen...
Sen kan man börja bestämma sig för vad man kan och vill göra med idioten som gjort detta.
April 10, 2001

Pim_ wrote: Han menar inte att folk skrattar åt dig utan din unge...
Njaee, inte i den skolan, (kungsholmen, stockholm) är ganska vanligt att ungarna följs av föräldrar in i skolan, detta mycket med tanke på den tunga trafiken som passerar utanför och de personer som flanerar i stråk utanför, (ungkarlshem, porrklubbar, tunnelbana mm.)
Är absolut inget konstigt.
May 23, 2002

Peter@20ghz wrote: Ja, jag kör ju min grabb till skola, följer med han in till klassrummet.. likaså hämtar han direkt från fritds. låter han ej stå och vänta utanför. En del tycker att man är överbeskyddande många gånger.
Men situationer som dessa ger en bara kvitto på att man gör rätt.
Du kommer få det jobbigt när han ska frigöra sig och han kommer få ett helvete när han ska börja stå på egna ben...
January 12, 2004

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Peter@20ghz]Ja, jag kör ju min grabb till skola, följer med han in till klassrummet.. likaså hämtar han direkt från fritds. låter han ej stå och vänta utanför. En del tycker att man är överbeskyddande många gånger.
Men situationer som dessa ger en bara kvitto på att man gör rätt.
Du kommer få det jobbigt när han ska frigöra sig och han kommer få ett h*****e när han ska börja stå på egna ben...
Med tanke på hans svar så förstår jag att han gör så, det skulle tom jag ha gjort...
Peter@20ghz wrote: Njaee, inte i den skolan, (kungsholmen, stockholm) är ganska vanligt att ungarna följs av föräldrar in i skolan, detta mycket med tanke på den tunga trafiken som passerar utanför och de personer som flanerar i stråk utanför, (ungkarlshem, porrklubbar, tunnelbana mm.)
Är absolut inget konstigt.
2 Guest(s)