Ja, va fan säger man?? :-(|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Ja, va fan säger man?? :-(
padda
Member
Medlem
Forum Posts: 2163
sp_UserOfflineSmall Offline
750800
October 19, 2004 - 12:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Vigg0 wrote: Orka bry sig...vi alla ska dö någon gång. Folk dödas i Talibanien hela tiden så ORKA?!!?

Herregud...

Vigg0
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 27
750806
October 19, 2004 - 1:01 pm
sp_Permalink sp_Print

padda wrote: [quote=Vigg0]Orka bry sig...vi alla ska dö någon gång. Folk dödas i Talibanien hela tiden så ORKA?!!?

Herregud...

Sätter 100 spänn på att du inte är troende.

xRaY
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 918
750814
October 19, 2004 - 1:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Döds straff för såna människor

Gulzebra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 579
750831
October 19, 2004 - 1:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror absolut inte det är bra att vara överbeskyddande, inte heller att skämma bort. Jag har fått smaka på båda lite lätt, och jag är lite mesig och oansvarlig. Tror det har mycket att göra med det, men jag har brutit mig ur det.

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
750834
October 19, 2004 - 1:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote:
peter, jag tycker verkligen du är överbeskyddande om du följer ungen enda in till klassrummet varje dag, jag vet inte hur det ser ut i ditt sammhälle men skulle någon göra så i partilledjungeln som jag bor i så skulle folk börja skratta.

Ja måhända som sagt var att många anser att man är överbeskyddande, att sedan någon skrattar åt en för att man är det bekommer mig inte alls.
"Better safe than sorry"

Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Han spelar Dum, men med en riktig inlevelse som endast kommer från lång diger erfarenhet.

spidey
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1408
750835
October 19, 2004 - 1:19 pm
sp_Permalink sp_Print

De hemskt

Vigg0
Medlem
750842
October 19, 2004 - 1:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Peter@20ghz wrote: Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.
Han spelar Dum, men med en riktig inlevelse som endast kommer från lång diger erfarenhet.

Well...coolt, du kollade upp min IP och fann att jag var aka "StarCraft, balbalbalbal ...." so? Jag kikade in på forumet och såg att jag kunde komma in så jag tog tillfället i akt att whina lite.
Ska jag vänta på att jag ska bli bannad eller...eller ni (DU) kanske inte tål kritik.
Det roliga är att man alltid får något hatobjekt/störelseobjekt här på NH, är det din tur nu eller?
Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU och inte minst HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee!?
Y o u g o t b u r n e d !

spidey
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1408
750851
October 19, 2004 - 1:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Vigg0 wrote: [quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.

Well...coolt, du kollade upp min IP och fann att jag var aka "StarCraft, balbalbalbal ...." so? Jag kikade in på forumet och såg att jag kunde komma in så jag tog tillfället i akt att whina lite.
Ska jag vänta på att jag ska bli bannad eller...eller ni (DU) kanske inte tål kritik.
Det roliga är att man alltid får något hatobjekt/störelseobjekt här på NH, är det din tur nu eller?
Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU?

:pray:

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
750852
October 19, 2004 - 1:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Vigg0 wrote: [quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.

Det handlar inte om kritik...

Det handlar om att du är bannad fler gånger om och ska så vara med tanke på dina tidigare "meriter" i forumet.
Ditt IP behövdes inte i det här läget...du var lätt igenkännbar.

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
750856
October 19, 2004 - 1:37 pm
sp_Permalink sp_Print

stick o brinn starcraft det har nog varit tillräckligt uttryckt att ingen vill ha dina åsikter här, hur många users har du gjort nu? 9 10 eller? Ibland skriver du posts som är riktigt vettiga men sen går du och beter dej som ett jävla rötägg, som här.

Vigg0
Medlem
750858
October 19, 2004 - 1:39 pm
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=Vigg0][quote=Peter@20ghz]Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.

stick o brinn starcraft det har nog varit tillräckligt uttryckt att ingen vill ha dina åsikter här, hur många users har du gjort nu? 9 10 eller? Ibland skriver du posts som är riktigt vettiga men sen går du och beter dej som ett j**la rötägg, som här.

Nae...uppåt 20-30 konton??

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
750963
October 19, 2004 - 3:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Hade det där varit min lillebror hade jag gått bärsärkagång!

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
750987
October 19, 2004 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Peter@20ghz wrote: [quote=Mind] peter, jag tycker verkligen du är överbeskyddande om du följer ungen enda in till klassrummet varje dag, jag vet inte hur det ser ut i ditt sammhälle men skulle någon göra så i partilledjungeln som jag bor i så skulle folk börja skratta.

Ja måhända som sagt var att många anser att man är överbeskyddande, att sedan någon skrattar åt en för att man är det bekommer mig inte alls.
"Better safe than sorry"

Sen har Starcraft nu gett mig svaret på min förra fråga. det var allternativ två.

Han menar inte att folk skrattar åt dig utan din unge...

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
750994
October 19, 2004 - 3:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Dom "gamla" var: Skiroy, Colic, Coore, DU och inte minst HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee!?

Men jag som är så snäll? Går det verkligen att hata lilla mig?

Kom hit ska du få dig en stor rivig kyss av min kompostkvarn sötnosen, den bör kunna hantera små elvaåringar som dig relativt lätt.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
751026
October 19, 2004 - 4:34 pm
sp_Permalink sp_Print

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee
är det hugge?

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
751037
October 19, 2004 - 4:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGGGGeeeeeeee
är det hugge?

Nej det är extremhögern här på forumet

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
751105
October 19, 2004 - 5:38 pm
sp_Permalink sp_Print

När sånt här händer måste man först och främst ta hand om de överlevande.

Sedan måste man ta reda på varför det hände, och hur man kan förebygga/se till att det inte händer igen...

Sen kan man börja bestämma sig för vad man kan och vill göra med idioten som gjort detta.

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
751111
October 19, 2004 - 5:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: Han menar inte att folk skrattar åt dig utan din unge...

Njaee, inte i den skolan, (kungsholmen, stockholm) är ganska vanligt att ungarna följs av föräldrar in i skolan, detta mycket med tanke på den tunga trafiken som passerar utanför och de personer som flanerar i stråk utanför, (ungkarlshem, porrklubbar, tunnelbana mm.)
Är absolut inget konstigt.

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
751130
October 19, 2004 - 5:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Peter@20ghz wrote: Ja, jag kör ju min grabb till skola, följer med han in till klassrummet.. likaså hämtar han direkt från fritds. låter han ej stå och vänta utanför. En del tycker att man är överbeskyddande många gånger.
Men situationer som dessa ger en bara kvitto på att man gör rätt.

Du kommer få det jobbigt när han ska frigöra sig och han kommer få ett helvete när han ska börja stå på egna ben...

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
751138
October 19, 2004 - 6:05 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Peter@20ghz]Ja, jag kör ju min grabb till skola, följer med han in till klassrummet.. likaså hämtar han direkt från fritds. låter han ej stå och vänta utanför. En del tycker att man är överbeskyddande många gånger.
Men situationer som dessa ger en bara kvitto på att man gör rätt.

Du kommer få det jobbigt när han ska frigöra sig och han kommer få ett h*****e när han ska börja stå på egna ben...

Med tanke på hans svar så förstår jag att han gör så, det skulle tom jag ha gjort...

Peter@20ghz wrote: Njaee, inte i den skolan, (kungsholmen, stockholm) är ganska vanligt att ungarna följs av föräldrar in i skolan, detta mycket med tanke på den tunga trafiken som passerar utanför och de personer som flanerar i stråk utanför, (ungkarlshem, porrklubbar, tunnelbana mm.)
Är absolut inget konstigt.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 60
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL