September 1, 2002
Colic, vad får du i tptest då? (kör standardtestet och posta en screenshot) 😀
July 18, 2001
CoLiC wrote: [quote=m00pid00]Hihihi, i morgon kommer han ha "råkat" snubbla på fiberkabeln 😛
Du menar att jag ska frilägga den med spaden (½ meter ned i tjälen) och sen vandra fram och tillbaka över hålet tills jag skadar mig?
den dan du minst anar det kommer du att snubbla på den kabel som ligger en halvmeter ner i backen.. helsäker på det. :bgrin:
August 20, 2001
CoLiC wrote: [quote=m00pid00]Hihihi, i morgon kommer han ha "råkat" snubbla på fiberkabeln 😛
Du menar att jag ska frilägga den med spaden (½ meter ned i tjälen) och sen vandra fram och tillbaka över hålet tills jag skadar mig?
Näe, satsar på TPn istället
rular fram och tillbaka menar du... 🙄
January 17, 2002
DiDi wrote: [quote=CoLiC][quote=m00pid00]Hihihi, i morgon kommer han ha "råkat" snubbla på fiberkabeln 😛
Näe, satsar på TPn istället
rular fram och tillbaka menar du... 🙄
mjo, iof, ser mig själv som en vandrande människa ännu
September 3, 2001
nu kommer CoLiC äntligen att kunna tanka sin tysk fist och maturepr0n. bara för det så kommer han att bli avstängd av sin ISP.
Om inte det händer så snubblar han väl förr eller senare på något oerhört viktigt och förstör det och sig själv.
Tror du på ödet CoLiC? Inte?
...ödet tror på dig.... så passa på å tanka medans du kan.
2 Guest(s)