jackass ikväll|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
jackass ikväll
gillbert
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1708
sp_UserOfflineSmall Offline
341625
May 21, 2003 - 9:07 pm
sp_Permalink sp_Print

en polare till mig var där, han påstog att det sög. på hans beskrivning lät det inge vidare.
när jag ser filmerna skrattar jag tills jag kvävs men det är tydligen svårt att framföra sånt här live på en ganska begränsad scen.

hehe, några galningar som går mediaprogrammet på min skola spelar också in lite sånna här filmer, en av dom är fan inte frisk i huvudet.. 😛
ska se om jag kan få tag på filmerna och lägga ut dom.

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
341731
May 22, 2003 - 7:23 am
sp_Permalink sp_Print

chrippaz wrote: hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...

fett skönt när steveO drog upp folk ifrån ppubliken och sparkade dom mellan bena, eller lät dom slå sig själva tills dom började blöda...

fyfan, nu är man igång!

Hade jag blivit uppdragen ur publiken och sen blivit sparkad mellan benen.. då hade det fan blivit fetslagsmål..

Mathias_2
Member
Medlem
Forum Posts: 4544
341733
May 22, 2003 - 7:27 am
sp_Permalink sp_Print

Garfzez wrote: [quote=chrippaz]hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...

fett skönt när steveO drog upp folk ifrån ppubliken och sparkade dom mellan bena, eller lät dom slå sig själva tills dom började blöda...

fyfan, nu är man igång!

Hade jag blivit uppdragen ur publiken och sen blivit sparkad mellan benen.. då hade det fan blivit fetslagsmål..

Samma här 👿

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
341745
May 22, 2003 - 8:03 am
sp_Permalink sp_Print

Garfzez wrote: [quote=chrippaz]hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...

fyfan, nu är man igång!

Vadå dom gjorde det ju frivilligt... skrek som fan för att få komma upp...

Men det var en sak som hände som jag är lite tveksam till
En snubbe kallade presley typ fatass eller retard... Då skrek steve-o att dom han skulle komma upp på scenen för att han förolämpade hans kompis... Men killen ville inte upp, sen höll steve-o på och kallade honom faggot och "a fucking chicken" då gick killen upp. När han kom upp på scenen så kom presley (den stora feta jäveln) och smällde till honom rakt i ansiktet. "crewen" eller vakterna drog ner honom fort som satan och slängde ut honom...

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
341764
May 22, 2003 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

sånt e kasst ju!
Näfan, bojkotta jackass..

chrippaz
Member
Medlem
341823
May 22, 2003 - 11:21 am
sp_Permalink sp_Print

kanske fanns en anledning till att Bam och Knoxville inte var med...

Varför ska man bojkotta jackass? För mig är inte steve-O=jackass...

chrippaz
Member
Medlem
341877
May 22, 2003 - 12:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu fattar jag varför dom spöade den där snubben, jag såg inte att han sparkade dom... Trodde bara det var för att han snackade skit om dem.
http://www.expressen.se/expres.....38;a=35423

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 88
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL