July 8, 2001
en polare till mig var där, han påstog att det sög. på hans beskrivning lät det inge vidare.
när jag ser filmerna skrattar jag tills jag kvävs men det är tydligen svårt att framföra sånt här live på en ganska begränsad scen.
hehe, några galningar som går mediaprogrammet på min skola spelar också in lite sånna här filmer, en av dom är fan inte frisk i huvudet.. 😛
ska se om jag kan få tag på filmerna och lägga ut dom.
August 21, 2001
chrippaz wrote: hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...
fett skönt när steveO drog upp folk ifrån ppubliken och sparkade dom mellan bena, eller lät dom slå sig själva tills dom började blöda...
fyfan, nu är man igång!
Hade jag blivit uppdragen ur publiken och sen blivit sparkad mellan benen.. då hade det fan blivit fetslagsmål..
June 30, 2001
Garfzez wrote: [quote=chrippaz]hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...
fett skönt när steveO drog upp folk ifrån ppubliken och sparkade dom mellan bena, eller lät dom slå sig själva tills dom började blöda...
fyfan, nu är man igång!
Hade jag blivit uppdragen ur publiken och sen blivit sparkad mellan benen.. då hade det fan blivit fetslagsmål..
Samma här 👿
November 4, 2001
Garfzez wrote: [quote=chrippaz]hemma nu!! kan säga att ifall man är lättroad och gillar alla sorters barnslig humor + diverse svordommar var de 310kr biljetten kostade väl investerade pengar! j**la ös...
fyfan, nu är man igång!
Vadå dom gjorde det ju frivilligt... skrek som fan för att få komma upp...
Men det var en sak som hände som jag är lite tveksam till
En snubbe kallade presley typ fatass eller retard... Då skrek steve-o att dom han skulle komma upp på scenen för att han förolämpade hans kompis... Men killen ville inte upp, sen höll steve-o på och kallade honom faggot och "a fucking chicken" då gick killen upp. När han kom upp på scenen så kom presley (den stora feta jäveln) och smällde till honom rakt i ansiktet. "crewen" eller vakterna drog ner honom fort som satan och slängde ut honom...
November 4, 2001
Nu fattar jag varför dom spöade den där snubben, jag såg inte att han sparkade dom... Trodde bara det var för att han snackade skit om dem.
http://www.expressen.se/expres.....38;a=35423
2 Guest(s)