July 11, 2002
Inte varje dag man får se en film, med en en sån stor portion med humor.
Såg i fredags Jackass the movie, ojoj vad bra den var.
Väl påkostad med stunts, och annat skoj..
Men det bästa av allt var ju, när dom gav elchocker på olika kroppsdelar bl.a. pungen 8), såg verkligen läskigt ut, och vad man skrattade
Sen var det också mycket grymt i slutet när Ryan dunn körde upp en leksaksbil i arslet och röntgade den :bgrin:
Rekommenderar er verkligen filmen, om ni gillar Jackass och sjuk humor 😉
February 5, 2002
April 2, 2003
[PITA wrote: Neo]hehe papercutsen va verkligen helt sjukt, så j**la äckligt va... 😉
för er som inte sett rekommenderar jag CKY 4, tycker den är mycket bättre än jackass the movie 😉 dock är det ju typ samma stil på båda filmerna så gillar du den ena kommer du gilla den andra..
Alla CKY filmerna är bättre än både Jackass och Jackass the movie.. Sen har ju Steve-O gjort en fin film också.. Riktigt hemskt bra!! :):)
November 4, 2001
Millhouse wrote: [quote=[PITA]Neo]hehe papercutsen va verkligen helt sjukt, så j**la äckligt va... 😉
för er som inte sett rekommenderar jag CKY 4, tycker den är mycket bättre än jackass the movie 😉 dock är det ju typ samma stil på båda filmerna så gillar du den ena kommer du gilla den andra..
Alla CKY filmerna är bättre än både Jackass och Jackass the movie.. Sen har ju Steve-O gjort en fin film också.. Riktigt hemskt bra!! :):)
CKY filmerna är mer ös i, allt är häftigare går fortare och gör mer ont!
Sen att dom är lite dåligt redigerade är såklart ett minus.
Steve-O the career end vet jag inte om jag tycker är superbra, jävligt störd kille iaf...
January 4, 2001
chrippaz wrote: [quote=Coore][quote=chrippaz]knoxville blev ju känd efter att han skjutit sig själv i en skaterulle. Har dock inte hittat det klippet någonstans.
Vad gjorde Knoxville i en skate rulle? Han kan ju inte åka alls...
skjöt sig, vad läser du med 😛
haha... jaja, men jag tänkte att han var med och skatade och råkade skuta sig...
3 Guest(s)