February 12, 2002
boogey wrote: :-k
aha, var det alla hjärtans dag det handlade om...
Älskar dig också kråkan...Har förövrigt en katt som heter Kråkan...
Henne älskar jag mer än dig...iom att det är min katt så är det världens bästa katt...
Så du har döppt en katt efter mig? Nu blir jag rörd.. 😀
June 20, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=boogey]:-k
aha, var det alla hjärtans dag det handlade om...
Älskar dig också kråkan...Har förövrigt en katt som heter Kråkan...
Henne älskar jag mer än dig...iom att det är min katt så är det världens bästa katt...
Så du har döppt en katt efter mig? Nu blir jag rörd.. 😀
Inte jag som döpt den, tyvärr... 😉
March 11, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Dehman][quote=MULLVADEN]
Jag o en kompis brukar skjuta Katter som springer på hans tomt.. dom bara skiter o pissar överallt.. stinker...
skydds jakt kallas det...
😀 Så ska de gå till. =)
Dock så e det bara med Luftpistol... men fan vad som springer... o sen kommer dom tillbaka efter nåra dar... aja.. dom får skylla sig själva.. dom äckliga djuren...
Det är ju ett fint inlägg i Kråkans "Alla hjärtans dag"-tråd. Känns verkligen gulligt att berätta att ni är djurplågare..... 😕
Jag kan ju inte göra det nu, men hade jag sett det på riktigt, hade jag anmält era små arslen.... :arg:
May 1, 2003
denstore wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Dehman][quote=MULLVADEN]
Jag o en kompis brukar skjuta Katter som springer på hans tomt.. dom bara skiter o pissar överallt.. stinker...
skydds jakt kallas det...
😀 Så ska de gå till. =)
Dock så e det bara med Luftpistol... men fan vad som springer... o sen kommer dom tillbaka efter nåra dar... aja.. dom får skylla sig själva.. dom äckliga djuren...
Det är ju ett fint inlägg i Kråkans "Alla hjärtans dag"-tråd. Känns verkligen gulligt att berätta att ni är djurplågare..... 😕
Jag kan ju inte göra det nu, men hade jag sett det på riktigt, hade jag anmält era små arslen.... :arg:
Precis.. använd vattenpistoler istället..
March 11, 2003
coalan wrote: [quote=DraGoN]Varför skjuter ni på katter för? Tror dom fanns på jorden före er så dom har lika stor rätt att vara där... Sätt upp staktet då om nu är så jobbigt....
Katterna må ha varit före men de har inte lärt sig gränser 🙂
Det är det många människor som inte har gjort, heller. Jag släpar inte fram hagelhurran bara för att det finns idioter som pissar på min husvägg!
Vad hade folk sagt om jag satte igång och skjuta på deras hundar, bara för att de kissar i min rabatt?
2 Guest(s)