June 3, 2001
Detta är lite roligt..
Cyklade till tåget i morse i spöregn, ca 5 minuter tar det...
Kommer till stationen, inser att jag har glömmt nyckeln till låset.
Bara att åka hem igen i spöregnet.
Hemma, sliter av mig jackan, då pajjar blixtlåset så nu har jag ingen jacka heller.
Spöregnar gör det.... jag älskar måndagar...
July 14, 2003
Gueno wrote: Detta är lite roligt..
Cyklade till tåget i morse i spöregn, ca 5 minuter tar det...
Kommer till stationen, inser att jag har glömmt nyckeln till låset.
Bara att åka hem igen i spöregnet.
Hemma, sliter av mig jackan, då pajjar blixtlåset så nu har jag ingen jacka heller.Spöregnar gör det.... jag älskar måndagar...
En cyklande BMW fanatiker?? 8)
August 27, 2001
Förra måndan var likadan för mig... =/
Skulle dra till jobbet...
Dotter skulle lämnas till förskolan,
Man har packat allt, tagit på sig allt, alla nycklar, mobil, påse med lunch, dotterns väska med kläder, frukt osv osv...
När vi drar, jahopp... cykeln behövs pumpas...
Låsa upp, kliva in, leta reda på en pump... börja pumpa...
Klart... Phew... svettigt..
Man börjar cykla.. när man kommit halvägs... dotter börjar stortjuta... Hon har glömt sin 'present' till en kompis... "en teckning" som hon gjorde samma morgon...
Vända om... cykla.... och javisst.. kedjan hoppar av.... Gah....
På med kedjan, vart ganska smutsig...
På cyklen igen, In och hämta presenten....
Iväg till förskolan igen... och... jahapp... k lart det skall börja regna dårå... Fyfaaan....
Bita ihop.... cykla... lämna dottern... puss och kram...
Cykla till jobbet.... regnet tilltar... asblöt.... och när man då äntligen kommer till jobbet...
KAFFFET ÄR SLUT I AUTOMATEN!!!!!!! VA I HVETE!!
Jag hatade den morgonen över allt annat kan jag säga..
Just nu sitter jag med en kopp kaffe vid datorn och kolla morgonens mail.. =) en bra mkt bättre start på veckan än den förra...
🙂
March 3, 2004
själv så börjar man 06:30 så man får gå upp 5 ungefär. sedan cykla till jobbet tar cirka 15min... sen så får man börja demontera elektronik(yay hitta en Duron 1,2ghz förra veckan 🙂 ) sen så märker man att man har världens värk i axlar och nacke 🙁 så i morgon får det bli sjukhuset nästa och kolla vad det är för fel...
August 20, 2001
Kommer någorlunda lyckligt till jobb.
Undrar vad det är för massa lådor som står under mitt skrivbord. Får reda på att "de får du ta hand om".
Får reda på att vi har inspektion i slutet av veckan... mer jobb.
Får reda på att jag ska hjälpa en annan avdelning i slutet av veckan... mer jobb.
Får reda på att vi ska börja skriva tidsrapporter denna veckan... mer jobb.
Får reda på att det är ok att börja slänga prover... mer jobb.
Har förmodligen inte med att det är måndag att göra men jaja... Det börjar ju bra 🙄
Edit: Såg nu att någon som ligger före mig i arbetskedjan gjort fel... Gissa vem som får fixa det...
2 Guest(s)