February 12, 2002
Tro nu inte att jag har blivit tokig,, men jag är verkligen Akilles...
Nu inte mannen Akilles utan personen Akilles. Jag vill se mitt namn leva, leva även efter att det sista andetaget lämnat min kropp och 1000 år därefter.
Jag har gjort mycket i mina dagar, trotts min unga ålder. Jag har alltid stått för det jag trott varit det rätta, jag har aldrig gömt mig bakom någon annans rygg utan vunnit mina egna kamper. Men i slutändan, trotts alla de som kurat bakom min rygg har jag alltid varit ensam.
Ryktet om mig har spritts, personen jag är har blandats med deras egna karismatiska "förbättringar" och så har det pågått. Foket skriker mitt namn när de ser mig, de vill ta min hand och hälsa mig, dock inte av heder att få andas samma luft som mig utan av en blandning av ironi och respektlöshet som bara ni människor kan ha.
Det finns inga hjältar kvar, vi lever i en värld av hat och missunnan, vad har det blivit av människan? Var är vi om 100 år?
Allt har blandats i en gryta av kokande gyttja, inga klara färger skymtar där mer utan bara en gråakigt brunfärg som skulle fått självaste lusifer att gråta av själlöshet.
February 1, 2004
Men bra, då tycker jag dom ska "inskaffa" krig som på den gamla hederliga tiden så man får slåss som dom gjorde. Då blir det lite mer strategi och skill över det hela. 1 on 1 är det, då kan inte vilken jävla datanörd som helst som delta som i dagens militär. Landets elit samlas för att kriga, sådant gillar vi ;D
Så väntar vi nåra år på växthuseffekten så det blir varmt så man kan ha coola armors som dom hade och skrämmande hjälmar. Sedan är det GL HF, GAME ON in 3, 2, 1 !
När vi ändå håller på så kan vi ju inskaffa gladiator arenor igen, alla förbrytare kan få slåss om sina liv där, det förtjänar dom. Dom kan få ha några "nya" vapen tex. dynamit, stunguns, minor, gilliotiner m.m. Sedan slänger vi in tigrar och sätter en stressande musik i högtalarna (säkert 7.1+ höhö). Japp, det kör vi på.
February 12, 2002
ManicBlue wrote: Nu har du väl ändå sniffat för mycket på något olämpligt Kråkan? Bara av ren nyfikenhet på vart detta ska leda tänker jag inte låsa tråden.
Tack för att du skonade min tråd, tack för att din tumme pekar mot de blå skyarna istället för ner mot den gudsförgätna gråa marken.
Av samma anledning som du skonade min tråd skrev jag den. Visst förstod jag att de dårar som kallar sig lärda skulle slänga ur sig fraser som gelenskap å på rökt kråka, men nån stans finns det säkert nån av er som förstod meningen med det hela. I sånna fall är inte allt förgäves.
ps. kråkor är smarta.. ds. 😛
April 10, 2003
StarCraft wrote: Men bra, då tycker jag dom ska "inskaffa" krig som på den gamla hederliga tiden så man får slåss som dom gjorde. Då blir det lite mer strategi och skill över det hela. 1 on 1 är det, då kan inte vilken j**la datanörd som helst som delta som i dagens militär. Landets elit samlas för att kriga, sådant gillar vi ;D
Så väntar vi nåra år på växthuseffekten så det blir varmt så man kan ha coola armors som dom hade och skrämmande hjälmar. Sedan är det GL HF, GAME ON in 3, 2, 1 !
När vi ändå håller på så kan vi ju inskaffa gladiator arenor igen, alla förbrytare kan få slåss om sina liv där, det förtjänar dom. Dom kan få ha några "nya" vapen tex. dynamit, stunguns, minor, gilliotiner m.m. Sedan slänger vi in tigrar och sätter en stressande musik i högtalarna (säkert 7.1+ höhö). Japp, det kör vi på.
Ahh som på den på den gamla goda tiden :bgrin:
3 Guest(s)