July 27, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Callister]Nu är jag säker på att du lider av någon hjärnstörning, kanske vill du ha uppmärksamhet, vem vet. 🙂
Har du läst vad tråden handlar om?
Se det såhär då:
Det du skrivit är bara skitsnack, vad är då denna tråd om inte ett desperat rop på uppmarksamhet?
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tro nu inte att jag har blivit tokig,, men jag är verkligen Akilles...
Nu inte mannen Akilles utan personen Akilles. Jag vill se mitt namn leva, leva även efter att det sista andetaget lämnat min kropp och 1000 år därefter.
Jag har gjort mycket i mina dagar, trotts min unga ålder. Jag har alltid stått för det jag trott varit det rätta, jag har aldrig gömt mig bakom någon annans rygg utan vunnit mina egna kamper. Men i slutändan, trotts alla de som kurat bakom min rygg har jag alltid varit ensam.
Ryktet om mig har spritts, personen jag är har blandats med deras egna karismatiska "förbättringar" och så har det pågått. Foket skriker mitt namn när de ser mig, de vill ta min hand och hälsa mig, dock inte av heder att få andas samma luft som mig utan av en blandning av ironi och respektlöshet som bara ni människor kan ha.
Det finns inga hjältar kvar, vi lever i en värld av hat och missunnan, vad har det blivit av människan? Var är vi om 100 år?
Allt har blandats i en gryta av kokande gyttja, inga klara färger skymtar där mer utan bara en gråakigt brunfärg som skulle fått självaste lusifer att gråta av själlöshet.
Jag anade det, de ständiga dissningarna från Vanilla har knäckt Kråkans psyke.....
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=Json_81][quote=StarCraft]Dom kan få ha några "nya" vapen tex. dynamit, stunguns, minor, gilliotiner m.m.
Lite nyfiken på hur du tänkt dig att använda en giljotin som vapen?
Tror det är en mini-giljotin som hugger av folks fingrar... 🙂
Eller ännu värre,, tänk fortfarande mini,, fast lite större då i vissas fall å tänk inte fågel utan tänk mittimellan..
3 Guest(s)