September 16, 2002
desdecado wrote: [quote=Mind]mkt socker i muffins,
45 är en gansla låg puls ja, tror en standard vilopuls är där, är man vältränad så har man oftast en lägre puls.
Han har väl knastrat så mycket socker så att kroppen har gått in i dvala för att orka med skiten... 8)
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And all shootin' some b-ball outside of the school
When a couple of guys who were up to no good
May 10, 2002
Joni^ wrote: ööh 45 i puls är typ som en död människa 😀 det är snuskigt bra om du har det konstant... JÄVLAR VILKET HJÄRTA, donera när du är död? 😀
man har väl hört om de som tränar så vilopulsen blir så låg att de måste vakna ett par gånger under natten och höja pulsen om inte hjärtat ska stanna i sömnen, 45 är nog lugnt ska du se
June 28, 2001
obelix wrote: Normalt så har jag en puls på runt 70, men jag kan sänka den till 55-60 om jag vill.
När jag mönstrade så sänkte jag den till 47 från min normala runt 60, men när jag cyklade så tog dom mig av cykeln för att pulsen var för hög.
Dom fattade ngenting när dom kollade mina värden :)R
min puls var så hög pga nervositet när dom kollade mina värden att dom inte vågade sätta mig på cyckeln, jag som normalt sett kan cykla några mil utan större problem.
August 20, 2001
edvard wrote: är det inte så att om du har bra kondition så sjunker pulsen snabbt efter att du har motionerat, de sa iallla fall min förra idrottslärare 😉
Pulsen ligger även lägre när du motionerar, vilket gör att man inte blir trött lika snabbt.
Min puls är nog alldeles för hög...
March 10, 2002
Callister wrote: [quote=Dehman]Hur får man enklast reda på sin vilopuls? =)
Ta ett klockur och ställ den på 15 sek, sen tar du pulsen på handleden/halsen och efter 15 sekunder får du fram ett resultat, ta det *4 (60 sek). 😛
Ok ska testa. :>
Verkar inte som jag har någon puls. : >
2 Guest(s)