June 3, 2001
Ja.. jag är en periodare..
Men inte när det gäller alkohol.
Jag är nästintill helnykterist. 8)
Nej mina perioder går i saker och diverse prylar.
Ena veckan är det bara spel, nästa stereo och det kanske håller i sig i 2 veckor sen faller det tillbaka till spel igen t.ex.
Det senaste som har vart nu är spelkonsoller och då i första hand X-Box.
Lite störande är det när man inte riktigt vet vad man ska göra när allt är inhandlat.. då får man börja om från början igen.
Det värsta är att det tar som f*****n på lädret.
April 2, 2003
March 10, 2003
Lovade mig själv i Oktober att inte köpa något mer till datorn detta året. I början av November köpte jag ett 9800Pro , 2st 120gb HDs. Sedan blev det ett moderkort på komplett + en CPU att ha som server fast min Duron 1300 ändå fungerade fint. Men eftersom komplett hade utförsäljing ville jag inte missa det. Köpte 100 DVD-r från JME för 600 kr.. året är inte slut och på 2 månader har jag lagt ut ca 10 papp
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 28, 2002
DiDi wrote: [quote=Hauk]tur man har ett stabilt och regelbundet liv 🙂
fylla fylla fylla fylla?
😉
nu var do rolig..
Mån: Skola, mat, dator
tis: Skola, mat, dator
Ons: Skola, mat, dator
Tor: Skola, mat, dator
Fre: Skola, mat, fest eller dator
Lör: Mat, bakis eller dator, fest eller dator
Sön: Bakis eller dator, mat, skola.
¨
mitt liv 🙂
June 23, 2002
Hauk wrote: [quote=DiDi][quote=Hauk]tur man har ett stabilt och regelbundet liv 🙂
fylla fylla fylla fylla?
😉
nu var do rolig..
Mån: Skola, mat, dator
tis: Skola, mat, dator
Ons: Skola, mat, dator
Tor: Skola, mat, dator
Fre: Skola, mat, fest eller dator
Lör: Mat, bakis eller dator, fest eller dator
Sön: Bakis eller dator, mat, skola.
¨
mitt liv 🙂
Liknar faktiskt min vecka.. om man byter plats på mat o dator. 😛
Jag är en periodare menar jag att jag gör olika saker på datorn varje vecka nästan, ibland tokigt spelsugen och ibland suger spel verkerligen hårt.. tex. 🙂
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: jag är oxå en periodare..
ena stunden vill ja bara ha sex.. nästa ska jag bara äta choklad,, sen andra stunden vet jag inte vad jag vill ha.. jobbigt värre..
Ok... Och eftersom att choklad räknas som ett substitut till sex. Så är det alltså bara sex som rör sig i ditt huvud 😛
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
ena stunden vill ja bara ha sex.. nästa ska jag bara äta choklad,, sen andra stunden vet jag inte vad jag vill ha.. jobbigt värre..
Ok... Och eftersom att choklad räknas som ett substitut till sex. Så är det alltså bara sex som rör sig i ditt huvud 😛
hm.. och experterna säger att Killar bara tänker på sex..
1 Guest(s)