January 15, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
ena stunden vill ja bara ha sex.. nästa ska jag bara äta choklad,, sen andra stunden vet jag inte vad jag vill ha.. jobbigt värre..
Ok... Och eftersom att choklad räknas som ett substitut till sex. Så är det alltså bara sex som rör sig i ditt huvud 😛
hm.. och experterna säger att Killar bara tänker på sex..
Säger dom inte att killar och tjejer tänker lika mycket på sex ungefär?
January 23, 2002
Jontez wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
ena stunden vill ja bara ha sex.. nästa ska jag bara äta choklad,, sen andra stunden vet jag inte vad jag vill ha.. jobbigt värre..
Ok... Och eftersom att choklad räknas som ett substitut till sex. Så är det alltså bara sex som rör sig i ditt huvud 😛
Haha, så ni Aftonbladets eller någon annan tidnings löpsedel härom dagen, såg ut ungefär så här:
SÅ SEXSURFAR
SVENSKA MÄN OCH
KVINNOR
Vadå koncentration på hur kvinnan sexsurfar, vi såg den på håll först och då såg man ju bara "SÅ SEXSURFAR KVINNOR". 😀
October 26, 2003
Jontez wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
jo men enbart studier så tänker en kille på nån form av sex var 10.e sekund lr nåt..
February 12, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=Jontez][quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
jo men enbart studier så tänker en kille på nån form av sex var 10.e sekund lr nåt..
Ahahhahaha du är la för söt du gumman
October 26, 2003
x-per wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Jontez][quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
huh? va har ja gjort nu då?
February 12, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=x-per][quote=BubbleAng3L][quote=Jontez][quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]jag är oxå en periodare..
huh? va har ja gjort nu då?
Ne det va inget
Hmm är det där fakta eller önsketänkande från dig?
January 23, 2002
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi]Tjejer är snuskigare än killar... :bok:
har du redan kommit på det?
Nix... Var ett tag sedan 😉
Jag tror faktiskt att tjejer i regel har värre fantasier än män.
Snittmannen kanske fantiserar om en trekant eller nåt sånt men snitttjejen fantiserar nog om mycket värre saker, dominans å sånt.
March 14, 2001
Hauk wrote: [quote=DiDi][quote=Hauk]tur man har ett stabilt och regelbundet liv 🙂
fylla fylla fylla fylla?
😉
nu var do rolig..
Mån: Skola, mat, dator
tis: Skola, mat, dator
Ons: Skola, mat, dator
Tor: Skola, mat, dator
Fre: Skola, mat, fest eller dator
Lör: Mat, bakis eller dator, fest eller dator
Sön: Bakis eller dator, mat, skola.
¨
mitt liv 🙂
Känner igen mig på nått sätt...
January 23, 2002
Metz wrote: Tror inte det är hälsosamt att förstå sig på kvinnor måste ju vara skadligt på nått sätt
dock skulle det va coolt o ha förmågan att kunna höra vad dem tänker som mel gibson gör i nån film 😀
`
Inte för dig eftersom då hör du allt taskigt de tänker om dig ju 😛 😀
January 28, 2003
Gueno wrote: Kanske lika bra det.. så man inte gör nått dummt. 🙄
och det kommer killen som säger högt och tydligt så tjejen i fråga hör (citat)
"NÄ, hon var ful"
och det fast hon inte var ful...
:bgrin:
Ontopic: Alltså jag är periodar såtillvida att jag är sjukt prylgalen, hela tiden nåt nytt jag vill ha.. och visst fan brukar saken bli köpt med, och till följd så är min plånka aldrig full mer än 2 dagar 🙂
January 23, 2002
Även jag är en prylgalen periodare.
Just nu är det mobiltelefon jag suktar efter.
Min nuvarande är till salu trots att den funkar:
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=68511
Jag hoppar mellan massor med prylsaker, brukar hålla mig till en sak en månad kanske, sen upptäcker jag nåt annat kul som jag vill ha.
Ibland lyckas jag styra mig till å inte köpa men ibland händer det att jag köper det även om jag inte behöver det.
2 Guest(s)