May 23, 2002
ocz wrote: [quote=Guufi][quote=ocz]Jag spöar skiten ur dom som kallar mig datornörd. Har redan gjort det några ggr på den här terminen!
Jo kan tänka mig vilket slagsmål det blir mellan två 13åringar 😛
Anyway så är datorn mycket vanligare idag än förr och idag skulle nästan alla som har en dator anses som "datornördar" om det bara handlade om att sitta framför datorn länge.
Nu verkar det som om alla som kan annat än att surfa och använda MSN är datornördar.
Tyvärr brukar dom jag spöar skiten ur vara minst 14-17... Nu är jag seriös.
Hahahahaha... Fan jag garvar så jag kvävs... :)R
Vad menar du med spöa? Ger du dem en pungspark eller? Skulle ta livet av mig om jag fick spö av en 13 åring... Iofs så skulle det aldrig hända.
Datanörd.
May 23, 2001
ocz wrote: [quote=Guufi][quote=ocz]Jag spöar skiten ur dom som kallar mig datornörd. Har redan gjort det några ggr på den här terminen!
Jo kan tänka mig vilket slagsmål det blir mellan två 13åringar 😛
Anyway så är datorn mycket vanligare idag än förr och idag skulle nästan alla som har en dator anses som "datornördar" om det bara handlade om att sitta framför datorn länge.
Nu verkar det som om alla som kan annat än att surfa och använda MSN är datornördar.
Tyvärr brukar dom jag spöar skiten ur vara minst 14-17... Nu är jag seriös.
Fan va du är tuff. Kan jag få din autograf?
September 28, 2003
skiroy wrote: Såja såja...nu ska inte ocz inte vara hackkyckling något mera.
Jag tror bestämt att han har lärt sig utav erfarenheten han har fått nu.
du menar erfarenheten om att man inte ska ljuga i forumet iaf inte om något så obvious
aja, jag ska lägga av.
jag bryr mej faktiskt inte om man kallar mej datornörd. Om man blir stött kn man ju alltid säga:
STFU din jävla [insätt intresse här]-nörd (alternativt något annat som passar).
May 10, 2002
fastbullit wrote: [quote=skiroy]Såja såja...nu ska inte ocz inte vara hackkyckling något mera.
du menar erfarenheten om att man inte ska ljuga i forumet iaf inte om något så obvious
aja, jag ska lägga av.
jag bryr mej faktiskt inte om man kallar mej datornörd. Om man blir stött kn man ju alltid säga:
STFU din j**la [insätt intresse här]-nörd (alternativt något annat som passar).
just att säga "STFU" skulle väl stryka under lite att man var datornörd? 😕
September 28, 2003
abishai wrote: [quote=fastbullit][quote=skiroy]Såja såja...nu ska inte ocz inte vara hackkyckling något mera.
aja, jag ska lägga av.
STFU din j**la [insätt intresse här]-nörd (alternativt något annat som passar).
just att säga "STFU" skulle väl stryka under lite att man var datornörd? 😕
jaa det är ju det som är det bästa med svaret 😀
5 Guest(s)