November 5, 2001
Mind wrote: guh, jag är glad att jag aldrig har haft en på leksaken iaf.
Är glad att jag knappt har haft någon överhuvudtaget. Kan ibland få någon enstaka när jag börjar bli sjuk. Vet inte riktigt varför men så är det. Konstigt nog får jag dom på samma ställe hela tiden.
November 29, 2001
Coore wrote: [quote=ruski2]VA!? kan man ha finnar i röven?
Ja, men Guenos röv lär vara härdad mot det mesta, så på honom känns det nog knappt...
:bgrin:
vi har ju sagt åt dig att sluta antasta de stackars forumsmedlemmarna
tro inte på Coores löften om adminstatus i forumen mot "smutsiga" tjänster, han har lurat allt för många redan
January 4, 2001
UndaC wrote: [quote=Coore][quote=ruski2]VA!? kan man ha finnar i röven?
Ja, men Guenos röv lär vara härdad mot det mesta, så på honom känns det nog knappt...
tro inte på Coores löften om adminstatus i forumen mot "smutsiga" tjänster, han har lurat allt för många redan
men du har ju trots allt fått modrättigheter i vissa forums delar... så visst håller jag vad jag lovar.. 😛
September 12, 2001
UndaC wrote: [quote=Coore][quote=ruski2]VA!? kan man ha finnar i röven?
Å andra sidan så känner jag till vilka "tjänster" coore har utfört åt dej på sistone. 😀
June 3, 2001
Coore wrote: Ja, men Guenos röv lär vara härdad mot det mesta, så på honom känns det nog knappt...
Din väldigt smala dick känns ju knappt.. som att köra in ett sugrör.
Om man böjer den kan man ha den som cykelstöd. :bgrin:
[Gamepredator wrote: Sulan]Gratulerar Gueno... Det är ett tecken på att du också har börjat utvecklas 😉
Äntligen målbrottet! :bgrin:
February 12, 2002
MrWeizel wrote: det enda som hjälper mot finnar är Aco Acnelösning som dom säljer på apoteket..
mina har nästan försvunnit helt efter ett tags regelbundet användande 8)
det svider som f*n i början bara, men man vänjer sig 😀
Hur mycket hade du ( på en skala 🙄 ) å hur länga har du använt de?
Svider? Och? Vill man vara fin får man lida pin. 😀
January 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hur mycket hade du ( på en skala 🙄 ) å hur länga har du använt de?
hmm, klämde nog en 4-5 om dagen när det var som värst...
använt det i typ 1½ år, har knappt några finnar alls nu längre..
jo, men tänk när du precis rakat dig, så tar du på 96% sprit med salicylsyra i.. 🙄
men fan, det är det klart värt..
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hur mycket hade du ( på en skala 🙄 ) å hur länga har du använt de?
hmm, klämde nog en 4-5 om dagen när det var som värst...
använt det i typ 1½ år, har knappt några finnar alls nu längre..
jo, men tänk när du precis rakat dig, så tar du på 96% sprit med salicylsyra i.. 🙄
men fan, det är det klart värt..
Jag använde "dartakort" (stavning) är "kortison" (stavning) i de så berätta inte för mig vad som svider..
No pain no fame.. 😀 Som tur är har jag ganska så lite finnar nu så jag har förhoppningsvis passerat den där perioden.
June 20, 2002
ruski2 wrote: asså, finnar som man klämmer ut vitt skit ur? på röven? scheisse.
helt klart...
har (och hade under "finne-perioden" också) högst ett par finnar om året i ansiktet, men på skinkorna får jag enorma bölder som gör det ytterst smärtsamt att sitta ner... 8)
August 11, 2002
MrWeizel wrote: det enda som hjälper mot finnar är Aco Acnelösning som dom säljer på apoteket..
Samma här 8) du vet inte om det finns en starkare version, det känns ju inte längre
finns (observera den gömda ordvitsen :bgrin: ) nåt medel som man får utskrivet av läkare (om man har svårare problem) ska vara bakteriedödande.
annars ska basta (ännu en rolig grej eftersom det också har med finnar att göra och ) och tvätta sig regelbundet också va bra 🙂
1 Guest(s)