July 14, 2003
2 gånger har jag haft en finne i örat, och då menar jag i själva hörselgången!!! Då måste man liksom ta tag runt örat och knöla ihop det för att spräcka den och då har man hur det knäpper till där inne....usch!
Trode iofs finnar kom pga könshormoner, vilket gör att du har mest i tonåren men avtar sedan. Kanske vore något att spana efter om det är så att desto mer finnar en person har; desto kåtare! 😛
June 20, 2002
desdecado wrote: 2 gånger har jag haft en finne i örat, och då menar jag i själva hörselgången!!! Då måste man liksom ta tag runt örat och knöla ihop det för att spräcka den och då har man hur det knäpper till där inne....usch!
Trode iofs finnar kom pga könshormoner, vilket gör att du har mest i tonåren men avtar sedan. Kanske vore något att spana efter om det är så att desto mer finnar en person har; desto kåtare! 😛
Nåt som också är jävligt smärtsamt är finnar i näsan...
helt omöjliga att klämma är de små jävlarna... sitter där och retas och orsakar utöver en grym smärta också ett ganska olustigt utseende, minst sagt :arg:
February 12, 2002
coalan wrote: [quote=desdecado]Kanske vore något att spana efter om det är så att desto mer finnar en person har; desto kåtare! 😛
Guenos hemlighet 8)
Kanske passerar gränsen nu på vad vi ska dela med oss om men jag tror de stämmer,, Många tjejer som jag vet är kåta har/hade mycket finnar å själv vet jag att de gånger man "dragit i trasan" tycker jag att man fått en finnatack dagen efter eller nå sånt.. 😀
2 Guest(s)