Jag har plöjt igenom Bibeln och sagan om isfolket-serien..
Är jag inte lektuell då?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2004
Popeye wrote: Personligen har jag inte läst varken Oddysén eller Illiaden, men jag skrev en uppsats om Karl XII "fram"-marsch i östra Europa, är man välkommen i klubben då? 😛
självklart så är du medlem. nästan alal får vara med i klubben (jonas, du får itne vara med)
June 4, 2004
Vitamin-C wrote: [quote=Popeye]Personligen har jag inte läst varken Oddysén eller Illiaden, men jag skrev en uppsats om Karl XII "fram"-marsch i östra Europa, är man välkommen i klubben då? 😛
självklart så är du medlem. nästan alal får vara med i klubben (jonas, du får itne vara med)
Man tackar, man tackar. Men nu som medlem så undrar jag, vad är detta för klubb? 😕
May 17, 2004
Popeye wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Popeye]Personligen har jag inte läst varken Oddysén eller Illiaden, men jag skrev en uppsats om Karl XII "fram"-marsch i östra Europa, är man välkommen i klubben då? 😛
Man tackar, man tackar. Men nu som medlem så undrar jag, vad är detta för klubb? 😕
ingen vet. det ända vi gör är att vi tänker lite, skryter om våra kunskaper inför de som inte är intelecktuella och sen så gör vi några intelecktuella saker.
2 Guest(s)