-=*ThE_cRoW*=- wrote: [Image Can Not Be Found]
:cy:
Jahaja.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-][Image Can Not Be Found]
:cy:
Jahaja.
[Image Can Not Be Found] (Bild på person med många hakor)
:cy: X 10^99
Back to topic...
Och kopplingen mellan dessa bilder är???
Alla har vi hakor..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2002
ilg@dd wrote:
Alla har vi hakor..
Som du sa. Alla har vi hakor, vissa fler ä andra.
Om du menar bilderna högst up så är den ena den svenska drottningen Silvia å den andra kejsaren å mörkets furste från starwars. Tyckte likheten var skrämmande.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ilg@dd]
Alla har vi hakor..
Som du sa. Alla har vi hakor, vissa fler ä andra.
Om du menar bilderna högst up så är den ena den svenska drottningen Silvia å den andra kejsaren å mörkets furste från starwars. Tyckte likheten var skrämmande.
Jo, dom har båda hakor, och du har antagligen ett gravt synfel.
Jag är utrustad med hals, haka och skäggväxt.
February 12, 2002
ilg@dd wrote:
Jo, dom har båda hakor, och du har antagligen ett gravt synfel.
Jag är utrustad med hals, haka och skäggväxt.
Ja, å de har bägge samma ögon näsa mun också.. Som sagt fanns många likheter mellan de där två filurerna.
Jo, jag har ett gravt synfel, men med dagens teknik så har det korrigerats med linser. Så borde inte vara något fel nu.
November 27, 2003
Jag såg Vitamin-C göra en härlig freudiansk sak i nyhetsforumet, men topic här tror jag var bland det bättre jag sett på riktigt, riktigt länge. 😀
"Jag är snubblat över något väldigt intressant..."
Vi är alla medvetna om hur unik kråkan och nu får vi kanske en liten inblick i hur han blev så unik. Det jag undrar är vad han blev snubblad över. Det är ju utan tvekan något mycket, mycket speciellt :-k
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: Jag såg Vitamin-C göra en härlig freudiansk sak i nyhetsforumet, men topic här tror jag var bland det bättre jag sett på riktigt, riktigt länge. 😀
Vi är alla medvetna om hur unik kråkan och nu får vi kanske en liten inblick i hur han blev så unik. Det jag undrar är vad han blev snubblad över. Det är ju utan tvekan något mycket, mycket speciellt :-k
//Andreas
Ordpolisen Delph1? 🙄
Jag förstår inte riktigt, tycker inte de är så lika. :arg:
Dehman wrote: [quote=Delph1]Jag såg Vitamin-C göra en härlig freudiansk sak i nyhetsforumet, men topic här tror jag var bland det bättre jag sett på riktigt, riktigt länge. 😀
//Andreas
Ordpolisen Delph1? 🙄
Det är du inte ensam om.
February 12, 2002
Delph1 wrote:
"Jag är snubblat över något väldigt intressant..."Vi är alla medvetna om hur unik kråkan och nu får vi kanske en liten inblick......... i
//Andreas
För det första, ja är rätt säker på att ja inte skrev så där, men de nu var rätt kul. 😀 Tror det spökar här på forumet... 😉
Sen... 😉
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ingen som tycker de är lika? 🙁 Att känna igen mönster och likheter är ju förstås en intelligens så iofs så förstår jag... Ledsen för er alla. 🙁
Kan även vara ett utryck för hallucinationer..
Har du ätit någon konstig svamp nyligen??
[-X
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Delph1]Jag såg Vitamin-C göra en härlig freudiansk sak i nyhetsforumet, men topic här tror jag var bland det bättre jag sett på riktigt, riktigt länge. 😀
//Andreas
Ordpolisen Delph1? 🙄
Jag förklarade på IRC vad jag menade och ändå påpekar du ordpoliseri, dags att sluta slappa dehman ... lyssna lite bättre kanske?
-=*ThE_cRoW*=- wrote: För det första, ja är rätt säker på att ja inte skrev så där, men de nu var rätt kul. 😀 Tror det spökar här på forumet... 😉
Sen... 😉
Det som är hela poängen med freudianska felsägningar (ilg@dd och dehman 😛 ;)) att man tänker skriva/säga en sak, men råkar säga/skriva en annan som ger en lite annorlunda mening till hela texten 😉
Jag borde kanske gjort orden "freudiansk sak" i första inlägget i bold eller kursiv kanske ... men men...
EDIT: Jag har inte ändrat topic. Coore är snål med rättigheterna här på forumet 😉
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Dehman][quote=Delph1]Jag såg Vitamin-C göra en härlig freudiansk sak i nyhetsforumet, men topic här tror jag var bland det bättre jag sett på riktigt, riktigt länge. 😀
//Andreas
Ordpolisen Delph1? 🙄
Jag förklarade på IRC vad jag menade och ändå påpekar du ordpoliseri, dags att sluta slappa dehman ... lyssna lite bättre kanske?
Haha, du tror inte jag skrev det för att du påpekade det på IRC? :eye:
Känner mig lite retsam idag. :blink:
1 Guest(s)