December 20, 2001
tes 1:
Att hata något, är att lägga ned energi på något man inte ens tycker om - vilket verkar sällsamt onödigt ?!
tes 2:
Mobiltelefoner använder någon typ av radiovågor. Ett sätt att förbättra mottagning och sändning av dylika är att använda sig av en antenn; större antenn ger bättre nåbarhet.
-- -- --
har extrautrustat t39an med 15 cm antenn 😀
December 20, 2001
December 22, 2000
Jag säger bara en sak. 3210.
De är en telefon utan dess like. Fattar igentligen varför folk köpte den där med hajfenan, för 3210 är minst lika stöttålig. Har tappat min badkaret fullt med vatten, de va bara och torka av den lite så va den som ny. Tappat den i marken, utan och ljuga, minst 30 gånger. Helt underbar.
Har ioch för sig bytt nu, men inte för att de va fel på den utan för att jag ville inte lägga 500:- på den för att får vibrator. Så jag köpte mig en 8850 nu nyligen.
Förresten, ska rama in 3210:an o hänga upp den 😀
September 21, 2001
August 26, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=aJjE]Ericsson har alltid varit urusla, speciellt deras billiga modeller. Den enda telefon som Ericsson har lyckats med är nog t39.
Håller mig hellst till Nokia... grymt bättre på allt, med få undantag.
du glömmer ericsson 868 och 888. dom är grymma
Haha japp dom är grymma! 😀
Jag har haft Ericsson hela mitt mobilande liv (Med undantag en Sony som jag bytte till mig efter ett par öl) och jag har inte haft några problem! 😮
Nu har jag en T68i som funkar toppen (förutom när den blir stulen).
Köp svenskt, voi perkele. 😛
December 20, 2001
När/om nu min t39a blir för gammal - eller trött - eller nått ..
kanske man skulle ge sig på en (nästan) okänd svensk ?
http://www.spectronic.se/svens.....ts2200.asp
-Den verkar skojj !
January 19, 2003
Har haft min T65 i över ½ år å den funkar fortfarande jättebra.
Ericsson är betydligt bättre än Nokia. Håller betydligt bättre gör den. Det är bara "fjortisar" som har Nokia så att de kan spela Snake och ladda ner ringsignaler och loggor (som man även kan göra på Ericsson).
Gamla telefoner, oavset märke håller betydligt bättre än dagens. Dagens är bara gjorda av tunn spröd plast och går sönder hur lätt som helst. När man gör dem mindre så måste man ju plocka bort ngt.
1 Guest(s)