August 9, 2001
Precis vad jag tänkte föreslå, men om du har diabetes och då alltså har för högt blodsocker i och med att man inte producerar insulin själv längre så kommer ingen energi till användning utan stannar i blodet, vilket gör att man blir trött som fan. Så det kan vara något annat om du inte är trött.
March 14, 2001
Ghoast wrote: Precis vad jag tänkte föreslå, men om du har diabetes och då alltså har för högt blodsocker i och med att man inte producerar insulin själv längre så kommer ingen energi till användning utan stannar i blodet, vilket gör att man blir trött som fan. Så det kan vara något annat om du inte är trött.
Nja stämmer nog inte alltid..
Min lillesyrra fick de för något år sedan och hon drack å pissa väldigt mycket till en början.. sen, vet inte hur lång tid efter, blev hon väldigt sjuk väldigt snabbt med feber och allmänt dålig...
Åkte då in med henne på sjukan och dom konstatera att hon hade diabetes och sa att hade vi kommit ca 30 min senare hade hon inte klarat sig...
Men som sagt de e ju lätt att kolla...
January 23, 2002
Snorch wrote: [quote=Ghoast]Precis vad jag tänkte föreslå, men om du har diabetes och då alltså har för högt blodsocker i och med att man inte producerar insulin själv längre så kommer ingen energi till användning utan stannar i blodet, vilket gör att man blir trött som fan. Så det kan vara något annat om du inte är trött.
Min lillesyrra fick de för något år sedan och hon drack å pissa väldigt mycket till en början.. sen, vet inte hur lång tid efter, blev hon väldigt sjuk väldigt snabbt med feber och allmänt dålig...
Åkte då in med henne på sjukan och dom konstatera att hon hade diabetes och sa att hade vi kommit ca 30 min senare hade hon inte klarat sig...
😮 Nu är jag rädd :cy:
August 9, 2001
Snorch wrote: [quote=Ghoast]Precis vad jag tänkte föreslå, men om du har diabetes och då alltså har för högt blodsocker i och med att man inte producerar insulin själv längre så kommer ingen energi till användning utan stannar i blodet, vilket gör att man blir trött som fan. Så det kan vara något annat om du inte är trött.
Det lät inte så bra det där 🙁
Jag har också diabets, men slapp i alla fall bli så sjuk.
March 14, 2001
Ghoast wrote: [quote=Snorch][quote=Ghoast]Precis vad jag tänkte föreslå, men om du har diabetes och då alltså har för högt blodsocker i och med att man inte producerar insulin själv längre så kommer ingen energi till användning utan stannar i blodet, vilket gör att man blir trött som fan. Så det kan vara något annat om du inte är trött.
Det lät inte så bra det där 🙁
Jag har också diabets, men slapp i alla fall bli så sjuk.
Ja de var ju tur de da..
Men du Steel: du behöver nog inte vara rädd.. behöver ju inte vara diabetes.. men skulle nog kolla de om jag vore du.. utifall..
1 Guest(s)