January 14, 2004
Jag somnade halv 4 imorse och tänkte sova minst till 11 idag men det fick jag tydligen inte.
Klockan 7 stormar syrran in och säger att jag måste kliva upp eftersom en grannes (som bor 1km bort) hund har rymt och står på våran gård.
Hon hade ringt bonden som sa att han skulle komma och hämta hunden...
I 63 minuter satt jag ute med hundslufsen (en mycket fet hund för övirgt) och väntade...
Va fan är det här tänkte jag... ska dom mjölka kossorna innan dom kommer eller?
Ja det vette faen vad dom gör för dom har inte kommit och hämtat sin hund än... just nu tog jag en 5 minuters paus från vaktandet (hunden sitter fastkopplad vid bron så den borde ju knappast rymma) för att komma hit och låta er ta del av mitt klagande.
Men nu måste jag ner och samla alla krafter i ett försök att inte bli tokig när bonnj***ln äntligen kommer..
PS. Jag har inget emot bönder i allmänhet men den här bonden gillar jag inte 😛 . DS
May 11, 2005
T0FFE wrote: Jag somnade halv 4 imorse och tänkte sova minst till 11 idag men det fick jag tydligen inte.
Klockan 7 stormar syrran in och säger att jag måste kliva upp eftersom en grannes (som bor 1km bort) hund har rymt och står på våran gård.
Hon hade ringt bonden som sa att han skulle komma och hämta hunden...
I 63 minuter satt jag ute med hundslufsen (en mycket fet hund för övirgt) och väntade...
Va fan är det här tänkte jag... ska dom mjölka kossorna innan dom kommer eller?
Ja det vette faen vad dom gör för dom har inte kommit och hämtat sin hund än... just nu tog jag en 5 minuters paus från vaktandet (hunden sitter fastkopplad vid bron så den borde ju knappast rymma) för att komma hit och låta er ta del av mitt klagande.
Men nu måste jag ner och samla alla krafter i ett försök att inte bli tokig när bonnj***ln äntligen kommer..PS. Jag har inget emot bönder i allmänhet men den här bonden gillar jag inte 😛 . DS
Men korkad som du är så ger du med dig och vaktar hunden :)R
January 14, 2004
Jeefy wrote: Men korkad som du är så ger du med dig och vaktar hunden :)R
Vad ska jag göra då? Jag vill inte ha en fet hund som springer runt här hemma 😛
Jo som någon nämde här nedanför så jobbade syrran och vad fan kallas det om inte bro...
Veranda? Aja hur som helst kom aldrig bonden och hämtade sin hund så jag var mycket frestad att sälja den på eBay men nä.. även denna gång vann mitt goda samvete så jag gick till Bondens Mamma och Pappa som bor typ 200 meter bort så dom fick ta hand om helvetes hunden.. då hade det gått 2 timmar sen syrran ringt och han sagt att han skulle komma 😛 😕
February 9, 2004
T0FFE wrote: [quote=Jeefy]Men korkad som du är så ger du med dig och vaktar hunden :)R
Jo som någon nämde här nedanför så jobbade syrran och vad fan kallas det om inte bro...
Veranda? Aja hur som helst kom aldrig bonden och hämtade sin hund så jag var mycket frestad att sälja den på eBay men nä.. även denna gång vann mitt goda samvete så jag gick till Bondens Mamma och Pappa som bor typ 200 meter bort så dom fick ta hand om helvetes hunden.. då hade det gått 2 timmar sen syrran ringt och han sagt att han skulle komma 😛 😕
Du borde ha släppt ut fanskapet nånstans. Jävla idiot som inte kan ta ansvar för sin hundjävel.
December 28, 2004
p4zz wrote: [quote=T0FFE][quote=Jeefy]Men korkad som du är så ger du med dig och vaktar hunden :)R
Du borde ha släppt ut fanskapet nånstans. j**la idiot som inte kan ta ansvar för sin hundjävel.
Hahahaha, ni bönner borde väl ha någon hagelbössa, blow the shit ur hunden.
January 14, 2004
optimuz wrote: Skulle stängt dörren och beordrat syrran att vakta hunden eftersom det var uppenbarligen hon som hittade den! Lite stake måste man ha 😉
Nja men då skulle hon ju behöva ta med den på jobbet ..
Och skjuta den j***ln med hagelbössa skulle ju inte vara nån utmaning eftersom den var stor som en valross 😛
1 Guest(s)