February 10, 2001
Varför allt detta jäkla tjat om att alla datakomponenter går ner så mycket i värde bara för det är "begagnade"..
Liksom folk som säljer sina 2 veckor gamla moderkort för 50% mindre än nypris... varför?
Å ett chassi ... de sjunker ju fään inte mycekt i värde.. speciellt inte om man köper dem från datorbutiken.se för dom tar 400 kr i frakt på ett chassi... (eller posten) ..
Å framför allt en cpu ... varför skulle den sjukna i pris bara för den vart använd i 2 månader ? visst man kanske inte kan ta ut fullt pris ... men iafall 80% av nypriset..
ALLA ÄR SÅ SNÅLA! detta stör mig !!!
Inte för att detta inlägget gav så mycekt... jag ville bara få ut lite ilska... sorry att den gick ut på er...
May 12, 2001
Kanske för att man inte vet om grejen e trasig eller inte, jag skulle hellre betala 2000 för en helt ny prolle än 1800 för en likadan begagnad 2 månader gammal, jag har sagt samma sak till min brorsan (NoFear) men han tjacka din fina prolle som funka såå bra....sen köpte han en spritt ny och allt e frid och fröjd nu...need I say more?
February 10, 2001
HippieSnoppen....
Hur ska jag kunna veta att ni inte försökte överklocka den det första ni gjorde å sen brännde den... å sen skyller på att den aldrig funkat.. ??
Så ni kunde vägra att betala den summan som vi kommit överens om..
Å att ni kunde med att säga att den var missfärgad å att några "pinnar" var böjda..
SÅÅÅ lågt av er! .. Jag paketerade ju den så den låg helt inbakad i massa skumgummi bitar å plast å skit.. Då var det nog era ohändiga klumpiga fingrar som "råkade" böjja/tappa den o.s.v så plz
Om ni vill säga nått mer så gör det på icq:n till mig så ni inte skämmer ut er här på forumet...
2 Guest(s)