September 16, 2002
Jag vet inte om någon kommer ihåg det men tidigare i höst så skulle jag beställa en film, Nightmare Before Christmas och det slutade med att jag beställde 20st.
Well, jag fick ett anfall igen, den här gången ännu värre:
Simpsons - Säsong 1 (3 Disc set)
Simpsons - Säsong 2 (4 Disc set)
Simpsons - Säsong 3 (4 Disc set)
Simpsons - Säsong 4 (4-disc)
Simpsons - Säsong 5 (4-disc)
Simpsons - Säsong 6 (4-disc)
Monsters, Inc.
Hitta Nemo (2-Disc)
Superhjältarna (2-disc)
Magnolia (2 Disc)
Conan - Barbaren: Special Edition
Snuten i Hollywood 1-3 BOX
Rock - 2 disc collector's edition
Jean Claude Van Damme 3-pack Box
Robotar
American Beauty
Forrest Gump (2 Disc)
Jag kan inte förstå det.
Jag inser själv hur dumt det är men jag tänker hela tiden "Åh, en Box!" (Jag är Box-kåt som tusan.), "Åh, Special Edition till ett rimligt pris!", "Oooh, det där är ju en film man måste ha i sin samling." osv. osv.
Jag tänker flera ggr. "Näe, nu får det räcka." Tills det att jag råkas se en intressant film på vägen till kassan... Sen börjar det om igen. "Bara 99:-, den tar vi.", "Minsann! Två för 199:-"
Hur tusan ska man få bukt med problemet! Det skulle ju vara billigare för mig att gå till en psykolog och bli av med problemet...
May 10, 2002
Vad är problemet egentligen? Kanske inte de bästa investeringarna, jag själv köper skit stup i kvarten men jag håller mig till sånt jag kan gå någorlunda jämnt ut på sen om jag behöver stålar och måste kränga lite prylar.
Men du lever ju iaf, en DVD kontra ett par öl - shit the same, pengarna kommer ta slut hur som helst.
March 6, 2005
Callister wrote: Jean Claude Van Damme är så j**la grym.
[Image Can Not Be Found]
Jo, efter vad jag läst så är han grym...Mot tanten sin..
En vanlig nolla, fast en känd sådan.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Callister]Jean Claude Van Damme är så j**la grym.
[Image Can Not Be Found]
Jag börjar få ett intryck av att du inte är ett Van Damme-fan. Jag har säkerligen fel men det är intrycket jag får.
Kizo wrote: [quote=ilg@dd][quote=Callister]Jean Claude Van Damme är så j**la grym.
[Image Can Not Be Found]
Jag börjar få ett intryck av att du inte är ett Van Damme-fan. Jag har säkerligen fel men det är intrycket jag får.
Nja, det går säkert att använda den mannen till något nyttigt, jag vet bara inte vad..
Hustrumisshandlare har jag aldrig förstått mej på att uppskatta. Tyvärr.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Kizo][quote=ilg@dd][quote=Callister]Jean Claude Van Damme är så j**la grym.
[Image Can Not Be Found]
Nja, det går säkert att använda den mannen till något nyttigt, jag vet bara inte vad..
Jag brukar inte bry mig om deras privatliv, utan endast vad de preseterar i filmen/whatever they do. Om jag gjorde det skulle jag t.ex. inte kunna lyssna på Michael Jackson, han är bara allmänt creepy.
Kizo wrote: [quote=ilg@dd][quote=Kizo][quote=ilg@dd][quote=Callister]Jean Claude Van Damme är så j**la grym.
[Image Can Not Be Found]
Jag brukar inte bry mig om deras privatliv, utan endast vad de preseterar i filmen/whatever they do. Om jag gjorde det skulle jag t.ex. inte kunna lyssna på Michael Jackson, han är bara allmänt creepy.
Han är en usel skådis, därför ser jag inte filmer med honom.
Att han sen gillar att "bulta på" frugan i ordets rätta bemärkelse gör honom till en nolla.
Jag skrev så för att någon skrev att han var "grym", vilket han visat sej vara just genom sin tendens att agera B-Film även på hustrun.
Michael Jackson har väl för övrigt inte åstadkommit något lyssningsvärt sedan sent 80-tal.
September 16, 2002
ilg@dd wrote: Han är en usel skådis, därför ser jag inte filmer med honom.
Att han sen gillar att "bulta på" frugan i ordets rätta bemärkelse gör honom till en nolla.
Jag skrev så för att någon skrev att han var "grym", vilket han visat sej vara just genom sin tendens att agera B-Film även på hustrun.
Michael Jackson har väl för övrigt inte åstadkommit något lyssningsvärt sedan sent 80-tal.
Han var creepy då med.
2 Guest(s)