Kizo wrote: [quote=ilg@dd]Han är en usel skådis, därför ser jag inte filmer med honom.
Att han sen gillar att "bulta på" frugan i ordets rätta bemärkelse gör honom till en nolla.
Jag skrev så för att någon skrev att han var "grym", vilket han visat sej vara just genom sin tendens att agera B-Film även på hustrun.
Michael Jackson har väl för övrigt inte åstadkommit något lyssningsvärt sedan sent 80-tal.
Han var creepy då med.
På vad för sätt??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2002
Gueno wrote: [quote=Kizo]Massa film
Vad gick kalaset på?
3.5k
ilg@dd, det är snarare så att jag inte lyssnade på honom då, jag är trots allt -86 så när jag väl börjar lyssna på honom så var han creepy, därmed blir han creepy även då för mig just nu.
Kizo wrote: [quote=Gueno][quote=Kizo]Massa film
Vad gick kalaset på?
3.5k
ilg@dd, det är snarare så att jag inte lyssnade på honom då, jag är trots allt -86 så när jag väl börjar lyssna på honom så var han creepy, därmed blir han creepy även då för mig just nu.
Aha..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 14, 2004
Kizo wrote: [quote=T0FFE][quote=tenn]Hitta en ny hobby. börja träna eller nåt kanske
Jag har inte slutat skratta efter att jag läste det där :)R Kizo träna? :)R
Det bör dock påpekas att mina armar är grövre än TOFFE's torso.
BUUUURN!!! 🙁
Dock en liten överdrift om dom inte växt sen du åkte från Sollefteå,
Och du har ju inte sett mig på ett tag heller.. surprise när du märker att jag blivit 213cm lång och 120kg tung
September 16, 2002
T0FFE wrote: [quote=Kizo][quote=T0FFE][quote=tenn]Hitta en ny hobby. börja träna eller nåt kanske
Jag har inte slutat skratta efter att jag läste det där :)R Kizo träna? :)R
Det bör dock påpekas att mina armar är grövre än TOFFE's torso.
BUUUURN!!! 🙁
Dock en liten överdrift om dom inte växt sen du åkte från Sollefteå,
Och du har ju inte sett mig på ett tag heller.. surprise när du märker att jag blivit 213cm lång och 120kg tung
Nja, om du är 2.13 lång skulle då inte förvåna mig då du växer som en magisk bönskälk. Fast vikten är jag väldigt osäker på.
September 16, 2002
Happ... Då har man beställt 41st filmer till idag...
Legend of the red dragon
Mupparna i rymden
Mupparna på Manhattan
Team America World Police
Matrix-Box (10-DVD Box / Danish cover)
Be Cool / Get Shorty Box Set (3 Discs)
Die Hard / Die Hard 2 / Die Hard With A Vengeance Trilogy Box Set (3 Discs)
Grave Of The Fireflies (2 Discs) (Studio Ghibli Collection)
Ichi The Killer (2 Discs)
Monty Python Movie Box Set (5 Discs)
Pirates Of The Caribbean: The Lost Disc Edition (3 Discs) (5.1/DTS)
Pitch Black - Special Edition
Red Shadow - The Ninja Movie
Schwarzenegger Box Set
Spirited Away (2 Discs) (Studio Ghibli Collection)
Street Fighter
Superhero Box Set: X-Men / X-Men 2 / Daredevil Director's Cut / Elektra
The Bourne Identity / The Bourne Supremacy Box Set
The Crow - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS)
Van Damme Box Set (6 Films)
Wolf
That's right, jag hittade en till Van Damme-Box! :heart:
September 16, 2002
cHeNg_Ho wrote: Nu vet jag inte något om dig... men du kanske borde skaffa dig en flickvän att spendera pengarna på?
Annars så kan du ju ge bort pengarna till behövande..
Känns väl bättre att de några barn ett värdigt liv, istället för att sitta och lata dig framför tvn? 🙄
Jag har tjej... Vi ser på film. 😛
Och nej, jag har inget intresse av att hjälpa främmande ungar. 😕
Hmm, handlar man boxar med filmer från det segmentet (Schwarzenegger, Van Damne och Mupparna) så tycker nog jag iaf att det luktar "shop o holic"..
🙄
3 Guest(s)