March 4, 2001
Jag citerar Farenheit efter att han låst denna tråd:
https://www.nordichardware.com.....=13&8
Den länken leder till en tråd om varför en annan tråd låstes, varför den låstes tänker jag inte ta upp, det kanske var bra att den låstes men det e inte det jag vill lyfta fram
Så här skrev iaf farenheit:
"Trådar som handlar om varför mods handlar på ett visst sätt kommer låsas Det finns alltid en bra anledning till varför en tråd låses lr tas bort. I det här fallet så skapades en tråd med en massa konstiga ord där 50% av dem rimmade. IT MAKES NO FUCKING CENSE !!!! Nästa gång, SKRIV vad det är (om det inte är självklart)så man inte tror att du tagit för mycke rohypnol lr nått. "
Min fråga är...varför låsa trådar om hur en moderator är? Så man ska inte klaga om man tycker att en moderator handlar fel? Hur ska man få bort "dåliga" moderators då? Måste man i smyg klaga?, är det inte bättre att starta en diskussion om saken....istället för att låsa trådarna....
June 3, 2001
Visst:
En massa stora rymdskepp anländer till jorden, och aliensarna påstår att de kommer med fredliga avsikter för att lämna information om en ren energikälla. Det finns dock tveksamma personer, och mycket riktigt visar sig aliensarna vara otäcka rymdödlor som vill förslava mänskligheten och använda den som föda. Det bildas en frihetsgrupp som slåss mot ödlorna, och det är den det mest handlar om. Tuff som fan!!!
February 19, 2001
KOLLA UNDER FEEDBACK...
Jag var dessutom väldigt trött när jag skrev det där
Skulle dessutom vilja be Torden skriva en uppsatts på Engelska och sen låta mig rätta den 😀 ALLA gör fel nån gång, ingen är perfekt. Lacka ner på någongs stavning är bara ett bevis på omogenhet. (Ja jag svor, och ?)
Om Sonic hade lite mer kunskaper så hade han skickat ett privat meddelande till mig lr addat mig på icq istället för att starta 2 nya trådar om saken under ALLMÄNT. Vad tror du plattsen Feedback är till för ?
Om nu ni är så pass "mogna" att ni tror att jag vill er nått illa lr att jag inte gillar er så tror ni FEL. Jag vill att vi ska vara som en enda stor familj :bgrin: *gruppkram* :bgrin:
June 3, 2001
On 2001-08-16 17:48, Farenheit wrote:
Om Sonic hade lite mer kunskaper så hade han skickat ett privat meddelande till mig lr addat mig på icq istället för att starta 2 nya trådar om saken under ALLMÄNT. Vad tror du plattsen Feedback är till för ?
Är inte *detta* ett personligt påhopp mot *mig* då?
2 Guest(s)