July 11, 2002
30 grader ute nu, solen skiner genom varje jävla persien trots att det är vinklade till max. Sitter här o svettas som en gris, tillsammans med en elak magsjuka efter en kebab...
flugor och skit överallt.
Går jag ut så får jag ont i huvudet av sol fan, och blir grinig.
Usch jag hatar sommar, ska fan o mig köpa en stuga nånstans i sibirien vart jag kan tillbringa sommaren tillsammans med en pälsmössa och min vodka.
Och dessutom, om vädret forsätter så i veckor så kan ni glömma o ha era datorer på till vintern 😉 *lista ut varför :P*
Och mina OC resultat blir katostrofala
September 4, 2002
Det är förjävla varmt ute! I mitt kallaste hörn av rummet är det som kallast 28 grader! 🙁
Vår norska gråhund gnäller för han lider så av värmen. (Ta på er en tjock päls själva och gå ut nu så ska ni få känna hur han har det.)
Vår tax är halvdö men det skiter jag i för han är så fet ändå. Bra att han får dunsta bort lite fett kanske? 😛
January 28, 2003
klagas det inte på den kalla vintern så klagas de fantamig på den varma sommaren... helt jävla otroligt....
och de me att man inte kan ha datorn på på vintern gissar jag beror på för lite vatten i vattenkraftverkens reservoarer... rätt? (blir högt el-pris iaf... :arg: )
July 13, 2002
Det ironiska är att när det är vinter och -10C vill man bara ha sommmar, när det är sommmar och 28C vill man bara ha vinter. Våren då? Eller hösten? Nej när det är vår vill man bara att det ska bli varmt nån jäkla gång så man kan få bada och dra på sig shorts. Och under hösten gnäller man bara så regnet och vill att det sal börja snöa.
Mina favorit månader är därför maj/augusti, speciellt maj. Då brukar det vara lagomt varmt och soligt 😀
May 8, 2001
Hört att det är svalkande att bada!? Kan det vara något? Inne kan man sitta hela vintern! Har man magsjuka så kankse man måste vara inne dock, dig tycker jag lite synd om men knappast er andra. Jag jobbar och skulle ge mkt för att vara ledig dessa dagar! Hoppas att det är minst lika fint följande veckor när jag är ledig!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
July 8, 2003
Usch.... Alltså det är så varmt här, måste vara 30 grader på övervåningen, har inte haft strumpor eller skor på mig på flera dagar nu och t-shirt har man bara under kvällen när fönstret står öppet för att svalka av rummet så man kan sova... Hmmm, nedrans lång mening... =)
Sitter med en 1,5 liters iskall cola efter att ha varit och badat i 1,5 timmar. Tredje dagen i rad som vi badar nu, det är ju hemskt ute. Tacka vet jag vintern!
3 Guest(s)