September 4, 2002
GoggeL wrote: jag var o bada alldeles nyss...men saken är den att man blir varm så fort man går upp ur vattnet... det går knappast sova, då jag har mitt rum på övervåningen, där det säkert är 35 grader varmt...funderar på att sova på alltanen ikväll! 🙂
Wiee men är inte eran altan inglasad? Annars kommer jag förbi 😀
Det är B-gigt varmt i mitt rum med trots korsdrag! 🙂
September 14, 2001
Beex... Du va med en jäkel att försöka våldgästa folk! *garvar*
Håller med de som tycker det är för varmt.... Det kan ju finnas nån måtta på det så man kan komma undan värmen lite. På vintern kan man iaf gå in och gör nåt åt ifall man ogillar vädret. Sen finns det ju bastu som man kan använda på vintern oxå. Men man har knappst nåt stort kylskåp att hoppa in i så man slipper värmen nu. Trivs bäst i bilen med ACC:n på för fullt just nu....
March 15, 2002
Det som är jobbigt är ju när man skall sova.. Annars kan man stå ut. Går ju alltid att bada o så. Men nätterna blir olidliga. Hela sängen dryper av svett då man vaknar även om man har fönstret öppet så mycket det går. Sen så blir det ju inte bättre när grannarna tar fram borrmaskinen, hammaren och börjar bygga gungor till barnen kl halv 2 på natten så man får stänga fönstret för att få bort oljudet. 👿
February 1, 2002
GoggeL wrote: jag var o bada alldeles nyss...men saken är den att man blir varm så fort man går upp ur vattnet... det går knappast sova, då jag har mitt rum på övervåningen, där det säkert är 35 grader varmt...funderar på att sova på alltanen ikväll! 🙂
det hjälper faktiskt inte att sova utomhus, testade hos en kompis... fåglarna låter som faan och det låter från vägar som är 5km därifrån,
Altanen ligger på "skugg" sidan men då kl 07:00 så fick man solen rakt i ögat.. Sen för att inte tala om alla smådjur som getingar/humlor/mygg som surrar runt en 🙂
Jag fick leta fram en skrubb de hade, som de lyckligtvis förvarade madrasser i 🙂 DÄR var de skönt, sov i 14h 😉
December 15, 2002
Starscream wrote: [quote=GoggeL]jag var o bada alldeles nyss...men saken är den att man blir varm så fort man går upp ur vattnet... det går knappast sova, då jag har mitt rum på övervåningen, där det säkert är 35 grader varmt...funderar på att sova på alltanen ikväll! 🙂
det hjälper faktiskt inte att sova utomhus, testade hos en kompis... fåglarna låter som faan och det låter från vägar som är 5km därifrån,
Altanen ligger på "skugg" sidan men då kl 07:00 så fick man solen rakt i ögat.. Sen för att inte tala om alla smådjur som getingar/humlor/mygg som surrar runt en 🙂
Jag fick leta fram en skrubb de hade, som de lyckligtvis förvarade madrasser i 🙂 DÄR var de skönt, sov i 14h 😉
lyckos dig Starscream 🙂 jag har fan inte ett enda ställe med skugga på som ens duger till att ha som sovplats...kanske ska åka bort till vänern och lägga mig på en luftmadrass, och låta vågorna långsamt vagga mig nattinatt 🙂
February 21, 2003
putsade väggarna i mitt blivande arbetsrum i källaren i helgen... ska ta å måla å klinkra skiten sen... sen flyttar jag ner 😉 skiter i taket hehe
är underbart där nere.... 18-19 grader, sen med datorn igång satsar jag på runt 20 grader och svalt golv att gå på (finns golvvärme, men overkill nu kanske? 😉
längtar...
sen får det bli ett tvrum där bredvid 🙂 så kan man ligga å slappa framför tv'n också 😉 HIHI
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
3 Guest(s)